Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، یوسف چیم بازیگر و مدل مشهور ترکیه ای این روزها در ایران طرفداران زیادی دارد. وی در فیلم محصول مشترک ایران و ترکیه به نام ترانه ای عاشقانه برایم بخوان در نقش مقابل افسانه پاکرو حضور دارد که این فیلم اکنون در سینماهای ترکیه در حال اکران می باشد. این بازیگر در نقش اصلی در این فیلم سینمایی حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیوگرافی یوسف چیم

یوسف جیم (متولد ۲۶ سپتامبر ۱۹۹۱ در استانبول) بازیگر و مدل اهل ترکیه می‌ باشد. یوسف در سال ۲۰۱۵ ، در سریال بوی توت فرنگی و در نقش بوراک در کنار دمت اوزدمیر بازیگر نقش آصلی حضور داشت و بعد از آن در سریال های طوفان درونم و خانم روستایی نقش افرینی کرده است . آخرین حضور او در تلویزیون سریال عاشق چیکارا که نمیکنه می باشد.

ین بازیگر در سال ۲۰۱۸ در یک فیلم مشترک ایرانی – ترکیه ای به اسم برایم یک ترانه عاشقانه بخوان در کنار بازیگران ترک و ایرانی مثل پژمان بازغی و افسانه پاکرو بازی کرده است. کارگردانی این فیلم را مهرداد غفارزاده بر عهده دارد.

یوسف بازیگر ترک

عکس های یوسف چیم یوسف چیم در فیلم «ترانه ای عاشقانه برایم بخوان»

امره (یوسف چیم)جوان خوش صدا با دوست نزدیکش “هاکان” به عنوان پیک موتوری توزیع غذای یک رستوران در استانبول کار می‌کنند، امره رابطه‌ای صمیمی با مادرش دارد و هراز گاه برای کودکان پرورشگاه بچه‌ های بهشت کنسرت‌ های تک نفره اجرا می‌کند و مورد علاقه بچه‌ های بی‌ سرپرست آن‌ جاست، در همین روزها دختری ایرانی به نام «دلارا» با بازی افسانه پاکرو همراه برادرش «حامد» به استانبول می‌ آیند که به توصیه پدرشان شعبه‌ ای از کارخانه‌ ای را که صنعت خانوادگی‌ شان است، در استانبول تاسیس کنند، از سوی دیگر هاکان با فیلمبرداری از «امره» و پخش فیلم در فضای مجازی باعث معروفیت وی می‌ شود.

افسانه پاکرو و یوسف جیم

اکران فیلم ترانه ای عاشقانه برایم بخوان در ترکیه

افسانه پاکرو و بازیگر ترک

نمایی از فیلم ترانه ای عاشقانه برایم بخوان

زنی به نام “سارا” که دلال فروش املاک است، محل پرورشگاه بچه‌ های بهشت را می‌ خواهد با ترفندهای مختلف به دلارا بفروشد و امره که حامی کودکان پرورشگاه است، با فروش پرورشگاه مخالفت می کند و حامد و دلارا درگیر ماجرایی ناخواسته می‌ شوند و ….

یوسف چیم بازیگر

بازیگران ترک

یوسف چیم بازیگر ترک

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ترکیه ایران ایران و ترکیه فیلم سینمایی تلویزیون بازی کودکان صنعت فضای مجازی پارس بازیگر ترک همبازی بیوگرافی پارس نیوز افسانه پاکرو مدل مشهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۵۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک در سری آ؛ همبازی سردار آزمون سکته کرد + عکس

رم در دیداری که برای کسب سهمیه حیاتی بود به مصاف اودینزه رفت. آنها برخلاف دیدار‌های گذشته با نمایش ضعیفی بازی را آغاز کردند و بعد از دریافت یک گل در نیمه اول، موفق شدند در نیمه دوم بازی را به تساوی بکشانند.

به نقل از ورزش سه آنها تا دقایق پایانی برای زدن گل تلاش می‌کردند که ناگهان اتفاقی نگران‌کننده دیدار را تحت‌تاثیر قرار داد و باعث شد که داور رای به تعویق بازی بدهد.

در دقیقه ۷۰ ایوان اندیکا، مدافع میانی رم، دو بار قفسه سینه‌اش را لمس کرد و ناگهان به زمین افتاد. داور بلافاصله بازی را متوقف کرد تا کادر پزشکی به وضعیت ستاره رم رسیدگی کند.

بالاخره پس از لحظاتی معاینه و بررسی شرایط، کادر پزشکی اندیکا را بر روی برانکارد گذاشتند و از زمین خارج کردند. ستاره ۲۴ ساله رم در حال خروج از زمین هوشیار بود، اما به دلیل ناراحتی و روحیه بد بازیکنان داور تصمیم گرفت بازی را متوقف کند و به تعویق بیاندازد.

دنیله ده‌روسی هم که به‌شدت نگران اندیکا بود به سرعت به رختکن رفت تا وضعیت بازیکن تیمش را دنبال کند. بازی هم در دقیقه ۷۲ به تعویق افتاد و در زمان دیگری برگزار خواهد شد.

اندیکا اکنون به بیمارستان سانتا ماریا دلا میزریکوردیا منتقل شده و برخی گزارشات خبر از پایدار بودن وضعیتش داده‌اند.

منبع: ورزش سه

tags # آ اس رم سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • ببینید | گریه‌های ماهور الوند از دیدن سکانسی عاشقانه با بازی زانیار خسروی
  • اکبر عبدی بازیگر با گریمی متفاوت در کنار نوه‌اش (عکس)
  • چهره جدید سپیده بازیگر مشهور قبل انقلاب (عکس)
  • عکس| تیپ و ژست متفاوت عمو پورنگ در کنار بازیگر مشهور سینمای هند
  • داوود هزینه کیست؟ | بیوگرافی داوود غفاری
  • آخرین وضعیت قلب «اندیکا» همبازی سردار آزمون
  • شوک در سری آ؛ همبازی سردار آزمون سکته کرد + عکس
  • حسن شکوهی دچار عارضه مغزی شد
  • بهترین سریال‌های عاشقانه کره‌ای با حال و هوای «فانتزی»
  • بهترین سریال‌های عاشقانۀ کره‌ای با حال و هوای «فانتزی»