Web Analytics Made Easy - Statcounter


دو والیبالیست نوجوان آذربایجان‌شرقی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت شدند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی والیبال نوجوانان ایران برای برپایی اردوی آماده‌سازی اعلام شد که بر اساس اعلام محمد وکیلی سرمربی این تیم، محمد ولی‌زاده و حسین عزیزی، دو بازیکن آذربایجان‌شرقی به همراه 20 بازیکن دیگر در این اردو حضور می‌یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
اردونشینی ملی‌پوشان دعوت شده از روز سه شنبه 6 فروردین آغاز و تا 27 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.
 
گفتنی است؛ تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان خود را برای مسابقات آسیایی آماده می‌کنند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آذربایجان شرقی اردوی تیم ملی ایران تیم ملی والیبال 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۵۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نماینده خراسان رضوی در اردوی تیم ملی تیراندازی

ایسنا/خراسان رضوی شایان فرودی به اردوی تیم ملی تیراندازی تراپ کشورمان دعوت شد.

نخستین مرحله اردوی تیم ملی تراپ در سال۱۴۰۳، از ۸ فروردین ماه با دعوت از ۱۰ ورزشکار در تهران آغاز شد و تا ۲۲ فروردین ماه ادامه دارد.

نریمان نیکخو، سرمربی تیم تراپ در این مرحله از اردو محمد بیرانوند، بابک یگانه، محمدحسین پرورش‌نیا،   امیرحسین آقازاده، امیر محمدیان، اهورا منصوری و شایان فرودی در بخش آقایان و مرضیه پرورش نیا، شیوا فرح‌پور و الهه مقصودی در بخش بانوان را به اردو دعوت کرده است.

شایان فرودی، نماینده خراسان رضوی در این اردو است که سابقه کسب عنوان در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور را در کارنامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور نماینده خراسان رضوی در اردوی تیم ملی تیراندازی
  • آغاز نخستین مرحله اردوی تیم ملی تراپ در سال ۱۴۰۳
  • برگزاری نخستین مرحله اردوی تیم ملی تراپ در سال ۱۴۰۳
  • اولین اردوی تیم ملی تراپ در سال نو آغاز شد
  • دعوت از ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید
  • دعوت از ۹ تیرانداز به اردوی تیم ملی تپانچه
  • ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید دعوت شدند
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • حضور ۱۷ ورزشکار و مربی آذربایجان شرقی در اردوی تیم‌های ملی
  • برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان