Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه سومریه نیوز، «نوفل العاکوب» استاندار نینوا عراق از سمت خود برکنار شد.

بر اساس این گزارش، نمایندگان پارلمان عراق در جلسه امروز خود «نوفل العاکوب» استاندار نینوا را به دلیل قصور در حادثه غرق شدن کشتی در موصل، برکنار کردند.

پیشتر عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق در نامه‌ای به رئیس پارلمان این کشور برکناری هرچه سریع‌تر استاندار نینوا و معاونانش به دلیل قصور و اهمال آنها در رابطه با حادثه غرق شدن کشتی در موصل را خواستار شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، به دنبال غرق شدن یک کشتی تفریحی در رود دجله در شهر موصل واقع در استان نینوا، ۲۰۷ نفر کشته و مفقود شدند.

کد خبر 4574823

منبع: مهر

کلیدواژه: موصل عراق استان نینوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۵۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازسرگیری صادرات نفت کردستان

به گزارش خبرگزاری مهر یک منبع مطلع در وزارت نفت دولت مرکزی عراق به رسانه‌های عراقی اعلام کرده است که سازمان کشورهای صادرکننده (اوپک) به‌طور ویژه از حیان عبدالغنی، وزیر نفت عراق، خواسته است که با هدف کاهش نگرانی‌های اقتصادی، به روند ازسرگیری صادرات نفت میدان‌های نفتی منطقه کردنشین با خط لوله کرکوک-جیهان به ترکیه شتاب بخشد.

به‌گفته این منبع، اوپک به دولت عراق مجوز داده است که روزانه تا ۲۰۰ هزار بشکه نفت از منطقه کردنشین این کشور با خط لوله کرکوک-جیهان به ترکیه انتقال دهد و از طریق پایانه نفتی جیهان ترکیه روانه بازارهای جهانی کند.

براساس این گزارش، در پاسخ به درخواست اوپک، عبدالغنی این درخواست را به محمد شیاع السودانی، نخست‌وزیر عراق، ارسال کرده و منتظر پاسخ است.

کد خبر 6087605 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • ازسرگیری صادرات نفت کردستان
  • جریمه انتقاد از جنایات جنگی در کشور مدعی مهد دموکراسی!
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • ترکیه اس-۴۰۰ را در مرز عراق مستقر می‌کند
  • تعیین دارایی‌هایی مشمول مالیات بر عایدی سرمایه
  • مجلس گزارش تفحص از وزارت جهادکشاورزی را به قوه قضاییه ارجاع کرد
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد عراق
  • اردوغان وارد عراق شد
  • نماینده پارلمان عراق: ترکیه ۵۰۰۰ بار حاکمیت عراق را نقض کرده است