Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد دامادی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: ظهر امروز جلسه ستاد مدیریت بحران با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در این استان برگزار شد این در حالی است که وی پیش از این در استان گلستان بوده و از نزدیک شاهد عمق فاجعه سیلاب اخیر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دو روز اول خدمات به مردم در پی سیل خیلی خوب نبوده است و مسئولین دولتی خیلی در این زمینه کاری را انجام ندادند این در حالی است که نیروهای بسیجی و مردمی و مسئولین درون استان پای کار بوده و در دو روز اول به مردم خدمات‌رسانی کرده‌اند.

نماینده مردم ساری در مجلس تصریح کرد:‌ خدمات‌دهی به مردم در روز سوم تغییر پیدا کرد به طوریکه با حضور نجار رئیس ستاد بحران کشور که پس از فرمان مقام معظم رهبری در گسیل تمامی امکانات و تجهیزات نیروهای مسلح به سمت استان‌های شمالی که درگیر سیل بودند خدمات‌دهی به مردم بهتر شد.ضمن اینکه حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه و سردار غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین نظم‌بخشی بهتری به نحوه خدمات‌دهی به مردم سیل‌زده صورت گرفت.

دامادی اظهار داشت: در هر سیلی باید در ابتدا خسارت‌ها برآورد شود که این خسارت‌ها یا مالی است و یا جانی ضمن اینکه متأسفانه سیل اخیر منجر به از بین رفتن تولیدات آینده کشورمان در حوزه‌های مربوط به کشاورزی و دامپروری و طیور شده است و انبارهای و خزانه‌های کشاورزان هم آسیب دیده و مشکلاتی را ایجاد کرده است.

نماینده مردم ساری در مجلس گفت: اگر امروز نتوانیم آسیب‌های حاصل شده به خزانه‌های کشاورزان و انبارهای محصولات کشاورزی را مدیریت کنیم و ارزاق مورد نیاز مردم را از هم اکنون برای آن دوران در نظر نگیریم قطعاً‌ در فصل برداشت با بحران ویژه‌ای روبه‌رو خواهیم شد.

وی گفت: پس از حادثه سیل باید این را در نظر بگیریم که اکثر زمین‌‌های کشاورزی شل و لغزنده است و احتمال رانش وجود دارد و هر لحظه امکان واژگونی سازه‌های کشاورزی است. به همین دلیل باید در این خصوص هم تصمیمات لازم را داشته باشیم تا با تلفات جانی در آینده در زمین‌های کشاورزی مواجه نشویم.

دامادی گفت: امشب و فردا شب هم بارندگی در استان مازندران وجود دارد این در حالی است که زمین‌های این استان انباشته از آب است و قطعاً‌ با مسدود شدن آبراه‌ها مواجه خواهیم شد.

وی گفت: از نظر ادوات راهسازی و تجهیزات ویژه این بخش دچار مشکل هستیم چرا که امکانات به اندازه نیازهای مواقع بحران و سیل نیست. ضمن اینکه متأسفانه امکانات هم به صورت کامل به سمت استان‌های سیل‌زده گسیل نشده است.

نماینده مردم ساری در مجلس تصریح کرد: برخی مسئولین دولتی وعده‌هایی را در خصوص معیشت مردم داده‌اند هر چند که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هم اقدامات خود را در این خصوص انجام داده ولی امیدواریم که اجرای این وعده‌ها متوقف نشود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۵۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز دهمین سال مقاومت

سخنگوی ارتش یمن اعلام کرد که در طی سه روز نیروهای مسلح یمن شش عملیات با موشک و پهپاد علیه کشتی‌های انگلیسی و آمریکایی در خلیج عدن و دریای سرخ انجام داده است. - اخبار بین الملل -

 به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی ارتش یمن امروز سه‌ شنبه همزمان با آغاز دهمین سال مقاومت یمن در بیانیه ای اعلام کرد که در طی سه روز نیروهای مسلح یمن 6 عملیات با موشک و پهپاد علیه کشتی‌های انگلیسی و آمریکایی در خلیج عدن و دریای سرخ انجام داده است.

وی افزود: نیروی دریایی و موشکی یمن 4 عملیات مشترک علیه 4 کشتی آمریکایی و انگلیسی در خلیج عدن و دریای سرخ انجام داده است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که  دو کشتی آمریکایی "MAERSK SARATOGA" و "APL DETROIT" در خلیج عدن و دریای سرخ توسط نیروهای مسلح یمن هدف قرار گرفته است.

وی افزود: کشتی انگلیسی"HUANG PU" در دریای سرخ و کشتی "PRETTY LADY" که در حال حرکت به سمت بنادر فلسطین اشغالی بود نیز هدف نیروهای مسلح یمن قرار گرفت.

سخنگوی نیروهای مسلح همچنین اظهار داشت که نیروی هوایی یمن دو ناوشکن آمریکایی را در دریای سرخ هدف قرار داده است.

یحیی سریع همچنین اعلام کرد که نیروهای مسلح یمن اهدافی را در «ام الرشراش» در جنوب فلسطین اشغالی هدف حملات موشکی خود قرار داده است.

سخنگوی ارتش یمن بار دیگر تاکید کرد: تا زمانی که تجاوز به غزه متوقف نشود و محاصره آن ادامه داشته باشد، نیروهای مسلح یمن مانع از حرکت کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌های مرتبط با آن رژیم در دریای سرخ، دریای عرب خواهد شد.

ارتش یمن:کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی را هدف قرار دادیم رهبر انقلاب یمن: برای ضربات بیشتر به دشمن برنامه داریم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی امیر آشتیانی و قالیباف
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • ارتش یمن طی ۳ روز، ۶ عملیات علیه «مثلث تجاوز» انجام داده است
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح و ایثارگران زنجانی
  • سرمازدگی در کمین محصولات کشاورزی کرمان
  • صلابت قوای مسلح در مأموریت دفاع از کشور
  • امنیت خط قرمز نیروهای مسلح است
  • ۶ عملیات ارتش یمن علیه «مثلث تجاوز» طی ۳ روز
  • بیانیه نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز دهمین سال مقاومت
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است