Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@00:41:12 GMT

جاده امام‌زاده شاه احمد(ع) پلدختر مسدود شد

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۵۸۶۴

جاده امام‌زاده شاه احمد(ع) پلدختر مسدود شد

کاظم پیرک روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر شدت بارندگی‌ها و احتمال ریزش کوه و سیلابی شدن مسیر تا اطلاع ثانوی جاده امامزاده شاه احمد پلدختر مسدود است.

وی افزود: این اقدام به جهت جلوگیری از خطرات احتمالی و حفظ جان زائران امام زاده شاه احمد پلدختر از سوی پلیس راه شهرستان این شهرستان صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان پلدختر گفت: بر این اساس از امروز یکشنبه تنها مسیر دسترسی به بقعه متبرکه امامزاده شاه احمد که از دهستان پاعلم پلدختر می‌گذرد تا پایان بارندگی‌ها مسدود می‌باشد.

کد خبر 4574837

منبع: مهر

کلیدواژه: پلدختر بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۵۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی‌ها خسارتی نداشته است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، ملک زاده در ارتباط با خبر ۲۰ گفت: بارش‌های دو روز اخیر در استان خسارتی به بخش کشاورزی و منازل وارد نکرده است.

وی با اشاره به اینکه ۴۹۰ گروه امدادی آمادگی کمک رسانی را داشته اند افزود: در برخی مناطق آبگرفتگی معابر را شاهد بودیم و همچنین در مورد خدمات زیرساخت برق، آب و گاز هیچ گونه قطعی در سطح استان گزارش نشده است. 

مدیرکل مدیریت بحران استان در مورد حوزه راه اظهار داشت: در مسیر‌های کنجکوه در شهرستان مهریز و آسفیج در شهرستان بهاباد مشکلاتی در آبنما و عبور و تردد خودرو‌ها وجود داشت، که مسدودیت توسط عوامل راهداری اتفاق افتاد.
 

وی ادامه داد: مسیر آسفیج باز است و محور کنجکوه هم تا فردا ظهر به حالت عادی باز خواهد گشت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بارندگی‌ها خسارتی نداشته است
  • آماده‌باش ۴۹۰ تیم مدیریت بحران در یزد / کدام مسیرها در یزد مسدود است؟
  • رفسنجان، طولانی ترین مسیر کاروان پیاده روی صادقیه در کشور را اجرا می کند
  • طغیان کم سابقه رودخانه سرباز در پی بارش‌های شب گذشته
  • مسدودشدن چند محور کرمان
  • سیل در سیستان و بلوچستان / قطع برق و مسدود شدن راه ۱۵۴ روستا
  • مسدود شدن جاده گچساران به زیدون
  • مسدود شدن جاده بشاگرد به میناب و جاسک
  • آیین غبار روبی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • آیین غبار رویی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق