Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:58:44 GMT

45هزار و 524 مسافر در مدرسه های استان بوشهر اسکان یافتند

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۵۸۹۹

45هزار و 524 مسافر در مدرسه های استان بوشهر اسکان یافتند

بوشهر- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون 45هزار و 524 مسافر در قالب 12هزار و 300 خانوار در مدرسه های این استان اسکان یافتند.

به گزارش ایرنا، غلامرضا طراوت روز یکشنبه در بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان های گناوه و دیلم در جمع خبرنگاران افزود: از این تعداد مسافر پذیرش شده در استان، 40 هزار و 118 مسافر در قالب 11 هزار و 145 خانوار فرهنگی و 4 هزار و 159 مسافر در قالب یکهزار و 155 خانوار غیرفرهنگی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به مسافران نوروزی امسال 22 پایگاه در سطح شهرستانها و مناطق استان راه اندازی و تا پایان تعطیلات نوروزی به صورت شبانه روزی فعال هستند.
طراوت گفت: از 2هزار و 996 کلاس درس آماده برای اسکان مسافران نوروزی 26 درصد معادل 761 کلاس درس در اختیار ستاد اسکان شهرستان های گناوه و دیلم هستند.
وی یادآور شد: با توجه به استقبال مسافران نوروزی و تکمیل ظرفیت کلاس های درس پیش بینی شده در شهرستانهای گناوه،دیلم و بوشهر از ظرفیت سالن ها و خانه های معلم استفاده و مجوز برپایی چادر در فضای مدرسه ها نیز گرفته شده است.
طراوت ادامه داد: تمام ظرفیت آموزش و پرورش استان که کلاس‌های درس و خانه معلم است در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفته است و بیش از این توان پاسخگوی حضور گردشگران در مناطق ساحلی شمال استان نیستیم.
رئیس آموزش و پرورش گناوه گفت: تا پایان روز شنبه 9 هزار و 34 مسافر در قالب 2 هزار و 293 خانوار در مراکز اسکان فرهنگیان این شهرستان پذیرش شدند.
اسکندر احمدی افزود: با توجه به ازدحام گردشگران، ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان به صورت شبانه روزی فعالیت دارد و با راهنمایی همکاران ستاد، مسافران به سمت روستاهای مجاور و تا 15 کیلومتری گناوه هدایت و اسکان یافتند.
رئیس آموزش و پرورش دیلم گفت: تا پایان روز شنبه هفت هزار و 145 مسافر در قالب یکهزار و 987 خانوار در 264 کلاس درس در این شهستان اسکان یافتند.
عباس امید افزود: از این تعداد مسافر 6هزار و 360 نفر در قالب یکهزار و 960 خانوادر فرهنگی و مابقی غیر
غیر فرهنگی هستند.
6047/6045

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي اسكان مسافران مدرسه بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۵۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذرپیرا و امامی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند/ یک سهمیه از دست رفت

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پایان مسابقات نوبت صبح یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا در اوزان ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

نتایج نمایندگان کشورمان در این مسابقات تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر آیال بلولیوبسکی کشتی گیر روسی الاصل تاجیکستان را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مونخ باتخویاگ از مغلوستان با نتیجه ۱۴ بر ۳ شکست خورد و کسب سهمیه المپیک را از دست داد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۵ بر ۴ بیونگ مین گنگ از کره جنوبی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف نورکجا کایپانوف دارنده مدال نقره جهان از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۱ از سد آرش یوشیدا از ژاپن گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با گانخویاگ گانباتار از مغولستان کشتی می‌گیرد.

مسابقات نیمه نهایی اوزان فوق از ساعت ۱۵:۳۰ امروز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آذرپیرا و امامی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند/ یک سهمیه از دست رفت
  • بیش از ۱۲ میلیون مسافر به خراسان رضوی سفر کردند
  • جابه جایی بیش از ۲۱ هزار مسافر در راه آهن زاگرس
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • کسری ۳۳۱ هزار متر مربعی فضای آموزشی در کردستان
  • آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور | ۴۳ مسافر نجات یافتند | اعزام ۲۰ تیم واکنش سریع و امداد و نجات | ببینید
  • ۴۳ مسافر اتوبوس‌های گرفتار شده در سیلاب کنارک نجات یافتند
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد
  • در تعطیلات نوروز ۶۱۵ هزار نفر در اماکن اقامتی استان کردستان اسکان یافتند
  • اسکان اضطراری ۱۷۰ خانوار جاسکی بدنبال سیلاب