Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@14:27:24 GMT

بسیج امکانات پلیس پیشگیری ناجا برای خدمات دهی به مردم

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۶۰۰۲

بسیج امکانات پلیس پیشگیری ناجا برای خدمات دهی به مردم

رئیس پلیس پیشگیری ناجا از بسیج امکانات این پلیس برای خدمات دهی به مردم خبر داد.

به گزارش ایسنا سردارمحمد شرفی در جلسه شورای سیاستگذاری قرارگاه نوروزی ابوذر پلیس پیشگیری ناجا با روسای پلیس پیشگیری مراکز استان‌ها که به‌صورت ارتباط ویدئوکنفرانس برگزار شد، با اشاره دو راهبرد عمده و اساسی قرارگاه نوروزی ناجا اظهارکرد: نخستین و مهم‌ترین این راهبردها مدیریت، ایجاد آرامش و امنیت برای مردم است به گونه ای که هموطنان هیچ دغدغه‌ای از این نظر نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت کارآمد ترافیک در جاده‌ها دومین راهبردهای اساسی پلیس در این مناسبت مهم است و این اهمیت تا اندازه‌ای است که اجرای درست آن سهم بسزایی در کاهش سوانح دارد.

فرمانده قرارگاه نوروزی ابوذر خاطرنشان کرد: مهم‌ترین وظیفه و هدف پلیس پیشگیری ناجا در طول ماموریت‌های نوروزی، پیشگیری از وقوع جرایم به‌ویژه سرقت است بنابراین برای انجام درست و دقیق این ماموریت، افزون بر کارکنان پایور و وظیفه، نگهبانان محله موسسات حفاظتی و مراقبتی، بسیج و یگان‌های حفاظت سازمان‌ها نیز به کار گرفته شده‌اند تا در تامین امنیت سهیم باشند.

سردار شرفی خطاب به روسای پلیس پیشگیری انتظامی استان‌ها با بیان اینکه برخورداری از اعتماد مردمی مهم‌ترین سرمایه اجتماعی برای نیروی انتظامی است، تصریح کرد:‌ افزایش سرمایه اجتماعی پلیس و اعتماد مردم و همکاری مؤثر سازمان‌ها از موارد هموارکننده ماموریت‌های نیروی انتظامی است لذا قطع یقین می توان گفت همکاری مردم با پلیس نشان‌دهنده اعتماد مردم به نیروی انتظامی است.

وی اعتمادسازی در بین مردم و تعامل دو سویه را یک سرمایه‌ مهم برای پلیس دانست.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در بخش دیگر این ارتباط ویدئو کنفرانس گفت: رشد و بالندگی در گروی کار و تلاش مجاهدانه و عالمانه است. همه ما در مجموعه بزرگ پلیس پیشگیری در راستای اعتلای نام ایران و ایرانی و پیشگیری از وقوع جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌ها که احساس امنیت را خدشه دار نساخته و همکارانمان را از گزند حوادث ایمن کند، موظف به کار و تلاش عالمانه و مجاهدانه هستیم.

وی با یادآوری اینکه فاصله بین بحران و رخداد کم‌تر از حد تصور است، روسای پلیس پیشگیری و مجموعه کارکنان کلانتری و پاسگاه را به تصمیم گیری درست در میدان عمل و مدیریت عالمانه وقایع انتظامی و اجتماعی همچنین پرهیز از هر گونه سستی و سهل انگاری در انجام ماموریت‌ها ترغیب و اظهار امیدواری کرد با عمل به این دو اصل مهم باردیگر شاهد اتفاقات ناگوار نظیر آنچه که در آغازین روزهای سال جدید در خراسان رضوی بر اثر گزارش یک مورد اختلاف خانوادگی منجر به شهادت ماموران وظیفه شناس کلانتری سناباد مشهد و مجروح و مصدوم شدن تعدادی از کارکنان در اختلافی که بین شهروندان دو شهرستان اندیمشک و دزفول حادث شد،نباشیم.

فرمانده قرارگاه نوروزی ابوذر در پایان با اشاره به بیانیه رهبری در مورد گام دوم انقلاب و پیام نوروزی معظم‌له خواستار کسب آمادگی بیش از پیش برای خنثی کردن توطئه دشمنان و تلاش فراگیر برای ملاک عمل قرار دادن تدابیر مقام معظم رهبری در پیشبرد امور شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پلیس پیشگیری ناجا نوروز 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۶۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوانین و جرایم رانندگی بازدارنده نیست

فرمانده انتظامی استان فارس، گفت: قوانین و جرایم رانندگی بازدارنده نیست و پلیس با برهم زنندگان امنیت جاده‌ها و شهر‌ها به شدت برخورد می‌کند. - اخبار استانها -

سردار رهام بخش حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز ضمن آرزوی سالی پر خیر و برکت همراه با آسایش و آرامش برای همه مردم، اظهار داشت: فراجا به عنوان خدمتگزار مردم در گذشته خودش را نشان داده است.

وی افزود: مجموعه انتظامی استان با برنامه‌ریزی در تعطیلات نوروزی تلاش می‌کند که آسیب کمتری به شهروندان وارد شود و مردم با آسایش و آرامش بیشتری تعطیلات را سپری کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه طرح ترافیکی، انتظامی پلیس از 24 اسفندماه 1402 آغاز و تا 15 فروردین‌ماه امسال ادامه دارد، گفت: همه کارکنان پلیس در سراسر استان در این ایام در طول شبانه روز آماده ارائه خدمات به مردم و شهروندان عزیز هستند.

حبیبی تصریح کرد: با عنایت خداوند و همکاری تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون تلاش شده که آمار استان در حوزه سرقت، تصادفات و فوتی‌ها روند کاهشی داشته باشد.

وی با بیان اینکه از دست دادن حتی یک نفر از هموطنانمان در حوادث رانندگی برایمان سخت است، گفت: بنده از همه مردم درخواست دارم که با عجله نکردن و دقت کردن به هشدار‌های پلیس خوشحالی‌شان را افزایش دهند و با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی زمینه بروز تصادفات را کاهش و از بین ببرند. 

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه قوانین و جرایم رانندگی بازدارنده نیست و پلیس با برهم زنندگان امنیت جاده‌ها و شهر‌ها به شدت برخورد می‌کند، خاطرنشان کرد: از قانون‌گذاران درخواست داریم، نسبت به اصلاح قوانین، جرایم و تخلفات رانندگی بررسی و بازنگری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/424/

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی برخاسته از مردم و خادم مردم است
  • وزیر کشور با سفر به قم در جریان خدمات رسانی به مسافران قرار گرفت
  • تشویق رانندگان قانونمند در کرمان
  • قوانین و جرایم رانندگی بازدارنده نیست
  • همراهی مردم با پلیس برای پیشگیری از سرقت
  • تلاش پلیس برای خدمات رسانی در ایام تعطیلات
  • چرا هتل هما 2 مشهد محبوبیت زیادی دارد؟
  • عزم قاطع پلیس در برخورد و مبارزه با جرایم
  • ضرورت حضور مسئولانه و کنش گرایانه پلیس برای کاهش جرایم در صحنه
  • ضرورت تبیین خدمات فراجا در جامعه