Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@13:30:53 GMT

بدل تیریون لنیستر در پاکستان پیدا شد+عکس

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۶۰۵۷

بدل تیریون لنیستر در پاکستان پیدا شد+عکس

این جوان ۲۵ ساله، آنقدر شبیه به پیتر دینکلج، بازیگر نقش تیریون لنیستر است که اغلب غریبه‌ها به هوای عکس گرفتن با او راهش را در خیابان سد می‌کنند. پیتر دینکلج از سال ۲۰۱۰ که سریال بازی تاج و تخت روی آنتن رفته، نقش یک نجیب‌زادۀ نکته‌سنج و زبان‌باز را بازی کرده است.

روزی خان می‌گوید: "من ایرادی نمی‌بینم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلی عکس از من گرفته شده و به همین خاطر همه جا خیلی معروف هستم. "

فقط چهره‌های روزی خان و پیتر دینکلج نیست که شباهت چشمگیری به هم دارند، آن‌ها هم‌قد هم هستند و حدود قد هر دو چیزی نزدیک به ۱۳۵ سانتیمتر است.

عکس‌هایی از این دو که آن‌ها را در کنار هم نشان می‌دهند، به شبکه‌های اجتماعی راه پیدا کرده است.

روزی خان می‌گوید: "هر جا که می‌روم، کسی از من می‌پرسد: "قربان این مرد که در فیسبوک کنار شماست کیست؟ " من هم می‌گویم که او دوست من است. یا اگر بگویند که شبیه من است، می‌گویم که برادرم است. خلاصه بد نیست. "

سریال تلویزیونی بازی تاج و تخت، برندۀ ۴۷ جایزۀ امی شده است و دینکلج نیز توانست در سال ۲۰۱۲ جایزۀ گلدن گلوب برای بهترین نقش مکمل را ازآن خود کند. دینکلج، ۴۹ ساله است.

خان در یک رستوران کشمیری کوچک در راوالپندی کار می‌کند و برای مشتریان غذا‌های خوشمزه‌ای نظیر کباب بره و کاری اسفناج سرو می‌کند.

مالک اسلام پرویز، صاحب رستوران، او را کارگری سختکوش توصیف می‌کند و او را عامل جذابیت رستورانش می‌داند.

او می‌گوید: "وقتی که یک روز مرخصی باشد یا مریض شود، مردم دنبالش می‌گردند و سراغش را می‌گیرند که کجاست؟ ناراحت می‌شوند. آن‌ها عاشقش هستند. اینجا همیشه شلوغ بود، اما به خاطر او شلوغتر شده است. "
روزی خان که در مانصحرا در شمال پاکستان متولد شده، می‌گوید خیلی دوست دارد که دینکلج را ملاقات کند و او را دوست و برادر خود می‌داند.

او می‌گوید: "من خیلی او را دوست دارم، او دست من است... او هم‌قد من است و به همین خاطر من خیلی او را دوست دارم. " برای مشتریان نیز، دیدن تیریون لنیستر بدلی بسیار هیجان‌انگیز است.

زین هدری، ۲۰ ساله، می‌گوید: "وقتی او را دیدم، خیلی خوشحال شدم، حس کردم که لنیستر را در زندگی واقعی می‌بینم. "

فرارو

                  

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۶۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فابیو کاناوارو: هدفم این است که روزی سرمربی ناپولی شوم

فابیو کاناوارو حاضر است بدون دریافت دستمزد، هدایت ناپولی را بر عهده بگیرد.

طرفداری | فابیو کاناوارو، مدافع سابق ایتالیا رویای خود را هدایت ناپولی عنوان می کند.

فابیو کاناوارو در مصاحبه با رادیو سری آ، امید و آرزوی خود برای قرار گرفتن روی نیمکت ناپولی، باشگاهی که فوتبال خود را از آن آغاز کرد را به اشتراک گذاشت. فابیو کاناوارو در این مورد گفت:

همیشه گفته ام که هدایت ناپولی یکی از اهداف من است. فقط بحث زمان مطرح است. می دانم که اگر این مسیر را ادامه دهم، قطعاً روزی این فرصت نصیبم خواهد شد. ناپولی تیمی است که همه دوست دارند به صورت رایگان سرمربی آن باشند. ناپولی از لحاظ کیفیت نسبت به سایر تیم ها برتری دارد. ایده حضورت روی نیمکت ناپولی در سال جاری؟ امسال این بیشتر ایده ای از سوی رسانه ها بود تا از سوی باشگاه، اما من مسیرم را ادامه می دهم. هرگز کسی چیزی را به صورت رایگان به من نداده است. من سرسخت هستم و همیشه سخت کار کردم تا چنین دستاوردهایی داشته باشم. هنوز آتشی را در وجودم احساس می کنم، این همان اشتیاقی است که مرا آرام نگه می دارد. صبر می کنیم و سپس خواهیم دید چه می شود.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • بارش در دوسوم مناطق کشور با ورود سامانه بارشیِ جدید | چه روزی باران می بارد؟
  • صداقت: بدشانسی‌های نساجی بالاخره تمام می‌شود
  • فابیو کاناوارو: هدفم این است که روزی سرمربی ناپولی شوم
  • روزی که یک استقلالی جام را از پرسپولیس گرفت!
  • روزی که علیمنصور دوباره جام را از پرسپولیس گرفت!
  • (ویدئو) با "دوست دارم" گفتن شوهر به زنش مشکل داشتند
  • رهبر انقلاب چه روزی متولد شدند؟
  • آمریکایی‌ها روزی از گزینه نظامیِ روی میز حرف می‌زدند، اما ...
  • سند واگذاری استقلال و پرسپولیس منتشر شد + جزئیات | متقاضیان تا چه روزی فرصت دارند؟
  • دعوت از مردم نوع دوست استان برای اهداء خون