Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@03:35:15 GMT

لاین ورودی زیرگذر «بهارستان» خرم‌آباد زیر ترافیک رفت

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۶۰۶۸

لاین ورودی زیرگذر «بهارستان» خرم‌آباد زیر ترافیک رفت

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز یکشنبه چهارم فروردین ماه به منظور کاهش ترافیک، لاین ورودی زیرگذر بهارستان با حضور احمد مرادپور معاونت عمرانی استانداری لرستان، وحید رشیدی شهردار خرم آباد و اعضای شورای اسلامی شهر خرم آباد افتتاح و راه اندازی شد.

وحید رشیدی شهردار خرم آباد، افتتاح زودهنگام لاین ورودی زیرگذر بهارستان را اقدامی اضطراری برای رفع ترافیک نوروزی عنوان کرد و گفت: با توجه حجم بالای رفت و آمد خودروها و ایجاد گره ترافیکی در اطراف زیرگذر بهارستان (شهید داریوش مرادی) تصمیم بر این شد که فعلاً لاین ورودی زیرگذر را که عملیات آسفالت آن به پایان رسیده، برای استفاده مسافرین و شهروندان راه اندازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با مساعد شدن هوا در روزهای آینده لاین خروجی نیز تکمیل شده و زیرگذر بهارستان رسماً افتتاح خواهد شد.

شهردار خرم آباد با تقدیر از حمایت‌های استاندار لرستان، معاونت عمرانی استانداری لرستان و اعضای شورای شهر، ابراز امیدواری کرد که پروژه‌های بزرگ شهری خرم آباد در آینده نزدیک به بهره برداری برسند.

کد خبر 4574851

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری خرم آباد خرم آباد زیرگذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۶۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولتیماتوم ۲ ماهه بازرسی لرستان برای تکمیل پل شوراب

سعید رازانی در حاشیه بازدید از پل در حال ساخت شوراب، مسیر خرم‌آباد به پلدختر به خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه پل شوراب در مسیر شلوغ و پر ترددی قرار دارد و به نوعی در جاده ترانزیتی شمال به جنوب واقع شده، از این‌رو ضرورت داشته هر چه سریع‌تر تکمیل شود.
وی خاطرنشان کرد: از همان ابتدا که این پل تخریب شده بود، به منظور تسریع در احداث پل جدید، مکاتباتی با استانداری و دستگاه‌های مرتبط انجام گرفت.
مدیرکل بازرسی لرستان با اشاره به بازدید‌های مکرر از روند پیشرفت احداث پل جدید شوراب، تصریح کرد: پیمانکار پروژه باید هر چه سریع‌تر و طی ۲ ماه آینده کار را به اتمام برساند.
رازانی بیان داشت: تاخیر بیش از این از جانب بازرسی استان جایز نبوده و پیگیری‌های متعددی در جهت هر چه سریع‌تر شدن روند اجرایی پروژه انجام خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲۷ طرح منطقه‌ای و محله‌ای در منطقه ۲ تهران
  • اولتیماتوم ۲ ماهه بازرسی لرستان برای تکمیل پل شوراب
  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • ترافیک در ورودی و خروجی‌های مشهد نیمه سنگین است
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط 7 مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • آخرین وضعیت ایستگاه ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو | این ایستگاه چه زمانی افتتاح می شود؟
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط ۷ مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور
  • افتتاح ۲۸۸ پروژه کشاورزی در دولت سیزدهم