Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@10:30:22 GMT

کشف ۲۴ کیلوگرم مواد افیونی و ۲ تن ذغال قاچاق در بردسکن

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۶۱۰۲

کشف ۲۴ کیلوگرم مواد افیونی و ۲ تن ذغال قاچاق در بردسکن

فرمانده انتظامی بردسکن از کشف و ضبط ۲۴ کیلو گرم مواد افیونی و دو تن ذغال قاچاق طی دو عملیات جداگانه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بردسکن، سرهنگ عباس نظافتی گفت: در چهارمین روز از ایام تعطیلات نوروزی ماموران مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در حین کنترل وسائط نقلیه عبوری محور بجستان به بردسکن به یک دستگاه کامیونت حامل چوب مشکوک و برای بازرسی دقیق‌تر، خودرو را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران در بازرسی دقیق از خودرو و بازجویی از راننده مقدار ۲۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در بدنه خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند.

سرهنگ نظافتی عنوان کرد: فرد قاچاقچی این مقدار مواد مخدر را از استان‌های جنوبی کشور جاسازی و قصد داشت از طریق این محور به مشهد مقدس حمل کند که با هوشیاری ماموران به دام افتاد.

وی افزود: دراین رابطه راننده قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

فرمانده انتظامی برسکن همچنین از کشف دو تن ذزغال قاچاق در بردسکن خبر داد.

سرهنگ نظافتی عنوان کرد: در پی گشت‌زنی ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در محور بردسکن به بجستان به یک دستگاه کامیونت حامل ذغال مشکوک و برای بازرسی دقیق‌تر خودرو را متوقف کردند.

وی گفت: ماموران از راننده جوان درخواست ارائه مدارک می‌کنند که فاقد هرگونه مدارک حمل این محموله ذغال بود.

فرمانده انتظامی بردسکن افزود:  این راننده محموله زذغال را از استان‌های جنوبی کشور بارگیری و قصد حمل آن را از طریق این محور به استان‌های شمالی کشور داشت که با تیزبینی و هوشیاری ماموران این فرماندهی شناسایی و محموله دوتنی ذغال قاچاق کشف شد.

به گفته وی ارزش این مقدار ذغال ۴۵۰ میلیون ریال برآورد شده است که پس از  تشکیل پرونده و بازجویی فرد متخلف به دادسرا معرفی و ذغال‌های کشف شده تحویل یگان حفاظت منابع طبیعی شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 خودرو قاچاق کشف و ضبط مبارزه با مواد مخدر منابع طبیعی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۶۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  بدنبال اعلام حادثه در محور سد شهید کاظمی روستای آلبلاغ و حبس سرنشینان بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه ۱ این سازمان به محل اعزام شدندـ   این حادثه برخورد شدید یک دستگاه کامیونت فوتون با پراید بود که متاسفانه راننده پراید در دم جان باخته و راننده کامیون نیز مصدوم شده و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.    جنازه راننده پراید توسط آمبولانس آتش نشانی به سردخانه بیمارستان انتقال داده شد.

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران
  • کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در محور فومن به سراوان
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • یک کشته بر اثر سقوط خودروبه دره/ کشف مواد مخدر
  • کشف ۵۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان
  • کشف ۵۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در"سراوان"
  • کشف ماده مخدر از نوع تریاک در محور تهران قم
  • توقیف تریلی حامل ۲۹ هزار لیتر گازوییل قاچاق در کاشان