Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@22:49:02 GMT

ماموریت 98 داریوش؛ بازگشت به ترکیب اصلی

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۶۱۵۸

ماموریت 98 داریوش؛ بازگشت به ترکیب اصلی

هافبک مهاجم استقلالی ها در بازگشت از مصدومیت جایگاه ثابتی در ترکیب استقلال نداشته است.

به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان هر چند در شروع سال 1397 مهره فیکس و بی جانشین تیم شفر بود اما یک مصدومیت سنگین در لیگ قهرمانان آسیا او را از تمرین و مسابقه دور کرد و در بازگشت از مصدومیت نیز داریوش فاصله زیادی با آنچه از او سراغ داشتیم، داشت تا شفر در روزهایی که رختکن او مملو از ستاره بود، داریوش را نیمکت نشین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داریوش نیز در این مدت نتوانست خیلی خود را به ترکیب اصلی نزدیک کند و در مرکز زمین با حضور پاتوسی، باقری و کریمی و در کناره ها با حضور فرشید اسماعیلی، ایسما، صیادمنش و چند بازیکن دیگر همچنان نیمکت نشین باقی ماند.


بازیکن پر انرژی رختکن استقلال اما حالا برای شروع سال 98 قطعا یک انگیزه دارد و آن هم بازگشت به ترکیب اصلی استقلال است. داریوش هر چند رقابت سختی پیش رو دارد اما فشردگی بازی ها و البته هماهنگی او با دیگر بازیکنان از گذشته و البته علاقه شفر می تواند به این چهره کمک کند تا شاید با نیمکت نشین کردن دیگران، به یکی از مهره های اصلی تبدیل شود.
 

 

داریوش شجاعیان استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: داریوش شجاعیان استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۶۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیال آرتتا راحت: ستاره اصلی به بایرن رسید

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال چهارشنبه شب در چهارچوب دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه آلیانز آرنا روبروی بایرن مونیخ قرار بگیرد و بازی حساسی را برابر این تیم برگزار کند.

این دو تیم در دیدار رفت که هفته گذشته در ورزشگاه امارات به میزبانی آرسنال برگزار شد به تساوی ۲ -۲ رضایت دادند و حالا این بازی حساس و تماشایی تکلیف تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی را مشخص خواهد کرد.

یکی از نگرانی‌های بزرگ توپچی‌ها مصدومیت اودگارد در دیدار برابر استون ویلا که با شکست این تیم به پایان رسید بود. این بازیکن که در طول این فصل نقش مهمی را در ترکیب آرسنال ایفا کرده است در این دیدار و در دقیقه ۷۹ به دلیل مصدومیت از زمین بازی بیرون رفت.

آرتتا پس از پایان بازی توضیحی درباره شرایط و میزان جدی بودن مصدومیت ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این فصل نداد موضوع نگرانی بیشتر هواداران این تیم را به دنبال داشت‌.

حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، خبر داده است که این ستاره نروژی در تمرینات امروز آرسنال حضور داشته و بدون هیچ مشکلی دیگر بازیکنان این تیم را همراهی کرده است. به نظر می‌رسد که او مشکلی برای حضور در ترکیب اصلی آرسنال در بازی برابر بایرن نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • بازگشت هرکول جیبی به ترکیب استقلال
  • ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با شمس آذر؛ بازگشت آرمین سهرابیان
  • بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند به ترکیب سرخ‌ها
  • نصف پرسپولیس غایب مقابل صنعت نفت!
  • دیدار پرسپولیس و نفت؛ ماموریت‌ متفاوت برای قهرمانی و بقا
  • عکس‌| بازگشت سردار از مصدومیت؛ ستاره ایرانی در تیم برنده
  • پیام به نیمکت رسید ولی به ترکیب نه!
  • پایان مصدومیت سردار
  • خیال آرتتا راحت: ستاره اصلی به بایرن رسید
  • شاکی جدید: نارضایتی ستاره بایرن از نیمکت‌نشینی