Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@08:22:25 GMT

18 شناور مرزبانی گلستان در اختیار سیل زدگان قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۶۲۱۳

18 شناور مرزبانی گلستان در اختیار سیل زدگان قرار گرفت

گرگان - ایرنا - جانشین فرماندهی مرزبانی استان گلستان گفت: به منظور کمک و خدمت رسانی به سیل زدگان شمال استان 18 فروند شناور این یگان انتظامی در اختیار مردم مرزنشین روستای بصیرآباد خواجه نفس از توابع شهرستان گمیشان قرار گرفت.

بهزاد ابراهیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دو دستگاه بیل مکانیکی هم به منظور بازگشایی مسیر غرقاب شده از روان آب ها به منطقه انتقال یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به همکاری مرزبانی با سازمان های امدادرسان اشاره کرد و افزود: در مناطق ساحلی گمیشان بیشترین خسارت به اموال و مزارع کشاورزی مردم وارد شد و تلاش می کنیم با همراهی و همکاری هرچه بیشتر آلام آسیب دیدگان را کاهش دهیم.
وی گفت: نیروهای مرزبانی همزمان با آغاز بارش ها و جاری شدن سیل در گلستان در محل های سیل زده حضور پیدا کردند تا در کنار سایر مسوولان همراه مردم باشند.
جانشین مرزبانی گلستان به توزیع مواد خوراکی و غذا توسط مرزبانان و دریابانان بین سیل زدگان اشاره و تصریح کرد: این کمترین کار ممکن است و با تمام توان در کنار سیل زدگان و حافظ جان و مال آنها خواهیم بود.
3014/2729

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مرزباني سيلاب گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۶۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ قوطی شیر خشک قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین سیفی اظهار کرد: در جهت برخورد با قاچاق کالا، مرزبانان مستقر در ایست و بازرسی ۱۷ شهریور هنگ مرزی تایباد موفق شدند در بازرسی‌های به عمل آمده از وسایل همراه یک تبعه افغانستانی ۳۰ قوطی شیر خشک به ارزش ۳۴ میلیون و ۵۹۸ هزار ریال که به صورت قاچاق در حال خروج از کشور بود را کشف کنند.

جانشین مرزبانی استان خراسان رضوی در ادامه افزود: مرزبانان موارد مکشوفه را به همراه متهم مربوطه تحویل مراجع قضائی دادند.

وی با تاکید بر عزم قاطع مرزبانان در برخورد با قاچاقچیان کالا خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق یکی از وظایف نیروهای مرزبانی می‌باشد لذا با سودجویانی که قصد دارند با قاچاق کالاهای اساسی و روزمره موجب گرانی و ضربه به اقتصاد کشور شوند، به صورت قاطعانه برخورد می‌کنیم

کد خبر 6084809

دیگر خبرها

  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • مدارس متروکه گلستان به اقامتگاه بوم‌گردی تبدیل می شوند
  • عملکرد دولت در سیل چابهار موجب دلگرمی و امیدواری مردم شد
  • کشف ۳۰ قوطی شیر خشک قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • نگرانی نماینده چابهار درباره وضعیت سیل زدگان سیستان و بلوچستان: راه‌های ارتباطی حدود 400 روستا مسدود شده/ از سیل اسفند 1402 تا کنون زیرساخت ها اصلاح نشده/ دولت فقط وعده داد و عمل نکرد
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • راز مقبولیت گلستان سعدی بین عموم مردم چیست؟
  • استقرار و بهره گیری از یک فروند شناور بارج در «دیلم» اجرایی شد
  • کشف کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی
  • وضعیت سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان؛ مدیریت بحران کجاست؟