Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@19:52:51 GMT

تمرین استقلال؛ محل آماده سازی جنگجویان با لبخند(عکس)

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۶۲۳۴

بازیکنان استقلال با انگیزه پیروزی در دربی و رسیدن به صدر جدول تمرینات خود را آغاز کردند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان شفر از روز شنبه با برنامه از پیش مشخص شده تمرینات خود را آغاز کردند تا برای دیدار دربی 10 فروردین ماه آماده شوند. پیروزی در دربی برای استقلال اهمیت فوق العاده تر از همیشه دارد و تیم شفر در صورت کسب پیروزی در این دیدار بزرگ شانس اصلی قهرمانی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اتفاقی که می تواند فصل سخت هجدهم را برای آبی ها کاملا تغییر دهد و تیم شفر را تبدیل به مدعی جدی قهرمانی کند تا آبی ها بعد از سال ها صدر جدول را تجربه کنند و با پیروزی در دربی بالاتر از حریف خود قرار بگیرند.


این بازی بزرگ، انگیزه مضاعفی به استقلالی ها داده و شاگردان شفر با لبخند و انرژی به مصاف این بازی بزرگ می روند؛ شفر برای این دیدار نیاز به جنگجویانی دارد که 90 دقیقه با بیش از صد در صد توان بجنگند و در مسیر آماده سازی البته با لبخند و انرژی برای این دیدار آماده شوند.


تیم شفر این روزها یک جلسه تمرینی برگزار می کند و طبق برنامه ریزی از پیش انجام شده به جلو می رود تا شانس خود برای رسیدن به قهرمانی لیگ را افزایش دهد.


عکس رضا سعیدی پور

 

 

 

تمرینات استقلال استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تمرینات استقلال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۶۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار ویه‌را، سرمربی برزیلی پرسپولیس که هفته گذشته به دلیل اخراج در سیرجان، امکان همراهی سرخپوشان را از کنار زمین نداشت و ابتدا به جایگاه ویژه و سپس منطقه شیشه‌ای منتقل شد، حالا آماده هدایت تیمش از لب خط می‌شود.

نکته جالب در مورد اوسمار این است که او هنوز به آمار 10 بازی روی نیمکت پرسپولیس نرسیده اما مقبولیتی ویژه را نزد هواداران و البته بازیکنان این تیم دارد و حتی پیشنهاد تمدید قرارداد را نیز دریافت کرده است.

اوسمار امید زیادی دارد تا این هفته با پیروزی مقابل صنعت نفت تیمش را 52 امتیاز کند و به این ترتیب منتظر دیدار استقلال بنشیند تا شاید با توقف شاگردان نکونام، تیم او پیش از بازی حساس مقابل سپاهان به صدر جدول برسد که در این صورت شانس خوبی برای قهرمانی هم خواهد داشت، چرا که استقلال در بازی همزمان در دیداری به میزبانی تراکتور به میدان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • طرح موزاییکی هواداران استقلال برای بازی با شمس آذر؛ نکو با قلب آبی! + عکس
  • پیروزی نزدیک تیم‌های صدر جدول/ راه هموار مس برای رسیدن به قهرمانی
  • گزارش اختصاصی از تمرین ذوب آهن پس از دربی اصفهان / فیلم
  • بازگشت پرسپولیس از آبادان، شاید به‌عنوان صدرنشین
  • واکنش سیدحسین به محرومیت: لبخند!(عکس)
  • تمرین بهاری استقلال با لباس‌های چریکی (عکس)
  • برد ناپلئونی زردها در دربی اصفهان/خواب عمیق ربیعی برای پیروزی
  • بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)
  • دربی نصف جهان؛ سپاهان محکوم به برد
  • کدام‌یک قهرمان لیگ می‌شود؛ استقلال یا پرسپولیس؟