Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به پیش بینی بارش از امروز تا پایان روز سه شنبه هفته جاری در نقاط مختلف این استان اعضای این شورا به حالت آماده باش کامل درآمده اند و مدیران کل عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران موظفند تدابیر لازم را برای هرگونه مقابله با حوادث پیش بینی نشده انجام دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش جهانبین نیوز ؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری  روز یکشنبه در نخستین شورای هماهنگی مدیریت بحران طی سال جاری تاکید کرد: در صورت بروز حوادث احتمالی و عدم پیش بینی های لازم، هیچ عذر و یا سهل انگاری قابل پذیرش نیست و مرخصی مدیران کل دستگاه های اجرایی بویژه اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران تا پایان بارندگی ها در استان لغو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: حضور تمامی فرمانداران، بخشداران، شهرداران، دهیاران و مدیران کل عضو شورا در محل خدمت تا پایان بارندگی ها الزامی است.
 
وی گفت: رعایت سلسله مراتب در اعلام و هماهنگی موارد مربوط به بحران های احتمالی باید مورد توجه باشد.
 
عباسی تاکید کرد: تمامی فرمانداران، بخشداران، شهرداران، دهیاران و مدیران کل عضو شورا، بانک اطلاعاتی ماشین آلات و تجهیزات دولتی و بخش خصوصی مورد نیاز را در دسترس داشته باشند.
 
وی افزود: هرگونه اطلاع رسانی و یا مصاحبه در خصوص بحران و یا مدیریت بحران تنها از سوی رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری و یا شهرستان های استان انجام می شود.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: عدم همکاری مسئولان دستگاه های اجرایی استانی و شهرستانی با شورای هماهنگی مدیریت بحران پیگرد قانونی دارد.
 
وی گفت: بخشداران، شهرداران و دهیاران رصد موضوعات و سرکشی به مناطق خطرآفرین را در دستور کار خود قرار دهند.
 
رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری به رسانه های گروهی استان توصیه کرد: هرگونه اطلاع رسانی را با هدف هدایت، راهنمایی و حفظ آرامش عمومی انجام دهند.
 
وی افزود: مدیران عامل شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی تانکرهای آبرسان دولتی و خصوصی را شناسایی کنند تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین اظهار داشت: دستگاه های اجرایی و شرکت های خدمات رسان نسبت به تامین اقلام و کالاهای اساسی مورد نیاز اقدامات لازم را به موقع انجام دهند.
 
وی گفت: نیروهای امدادی، نظامی و انتظامی برای کمک رسانی و تامین امنیت مورد نظر در مراکز بحرانی امادگی لازم را داشته باشند.
 
رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در نامه ای مکتوب به استاندار خوزستان برای هماهنگی به منظور اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های ارتباطی بین دو استان اقدام شود.
 
وی یادآور شد: اعمال محدودیت های ترافیکی در تمامی محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری بویژه گردنه های برفگیر چری و شاه منصوری شهرستان کوهرنگ با هماهنگی قبلی و اطلاع رسانی عمومی به موقع باشد.
 
عباسی اظهار داشت: دستگاه های اجرایی عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری تریلرهای بخش دولتی و خصوصی را برای جابه جایی تجهیزات مورد نیاز در مواقع بحران شناسایی کنند.
 
وی گفت: تا پایان بارندگی و خروج از شرایط بحران هرگونه تردد عشایر همراه با دام در محورهای ارتباطی بخصوص در حاشیه روستاهای خطرآفرین ممنوع است.
 
عباسی تصریح کرد: مردم برای کسب اطلاعیه های مربوط به بارندگی های در پیش رو تنها به رسانه های گروهی رسمی و مورد تایید نظام و فقط از زبان رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری و یا شهرستان ها توجه کنند.
 
وی یادآور شد: هرگونه اطلاع رسانی خارج از این چرخه مورد استناد نیست و مردم به آن توجهی نکنند.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۶۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار قرمز مدیریت بحران/ احتمال بارش بالای ۲۰۰ میلی‌متری بصورت نقطه‌ای در لرستان

ایسنا/لرستان استاندار لرستان از ورود سامانه بارشی به استان و اعلان وضعیت هشدار سطح قرمز هواشناسی خبر داد.

 فرهاد زیویار ۲۶ اسفندماه در ستاد مدیریت بحران لرستان، از هشدار سطح قرمز هواشناسی مبنی بر بارش در سطح استان و ورود سامانه بارشی از ظهر دوشنبه ۲۸ اسفند تا اواسط چهارشنبه ۱ فروردین خبر داد.

وی با بیان اینکه احتمال بارش در سطح استان بیش از ۲۰۰ میلی‌متر پیش‌بینی شده است، افزود: به منظور جلوگیری از بروز خسارات و حوادث احتمالی، اولین و مهم‌ترین اقدام، اطلاع‌رسانی هشدارهای لازم از طریق رسانه‌ها و صدا و سیمای مرکز استان به مردم است.

 استاندار لرستان بر لزوم آمادگی نیروهای امدادی و عملیاتی تاکید و بیان کرد: با توجه به حضور مسافران نوروزی و جلوگیری از حوادث، دستگاه‌ها باید تمهیدات لازم را در نظر بگیرند.

وی در ادامه با تاکید بر جلوگیری از فعالیت گروه‌های گردشگری افزود: مردم استان از سفرهای غیر ضرور پرهیز کرده و از قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

زیویار گفت: ماشین ‌آلات راهداری، پلیس راه، هلال‌احمر، اورژانس طی این چند روز بصورت آماده‌باش باید در جاده‌ها و مناطق پرمخاطره حضور داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقرار معاونان استانداری در شهرستان‌های چهارمحال‌وبختیاری برای مقابله با بحران احتمالی
  • اسقرار معاونان استانداری در شهرستان‌های چهارمحال‌وبختیاری برای مقابله با بحران احتمالی
  • نفت و گاز اروندان معین شهرستان دشت آزادگان برای مقابله با حوادث سیل احتمالی شد
  • مدیریت بحران قزوین هشدار داد/ مردم از بستر رودخانه‌ها فاصله بگیرید
  • آمادگی تجهیزات برای پیشگیری از مشکلات آبی در چهارمحال وبختیاری در بارش‌ها
  • آماده‌باش دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران ایلام
  • برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان پلدشت 
  • اعلام آماده باش به دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران استان ایلام
  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با بحران‌های احتمالی
  • هشدار قرمز مدیریت بحران/ احتمال بارش بالای ۲۰۰ میلی‌متری بصورت نقطه‌ای در لرستان