Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - پیکرهای چهار کشتی گیر و یک تکواندوکار گیلانی روز یکشنبه در رشت و فومن تشییع و خاکسپاری شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیین تشییع پیکرهای مرحوم سیدعلی موسوی کشتی گیر گیلانی که به همراه سیدحسام موسوی (برادرش) که در رشته تکواندو فعالیت داشت و سه کشتی دیگر این استان که جان به جان آفرین تسلیم کردند، عصر امروز (یکشنبه) در ورزشگاه عضدی رشت و نیز شهر فومن برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در مراسم تشییع پیکر سیدعلی موسوی و سیدحسام موسوی، جامعه ورزش گیلان به خصوص اهالی کشتی و تکواندو این استان ، مربیان ، داوران و پیشکسوتان کشتی و تکواندو حضور داشتند و پس از اقامه نماز در ورزشگاه شهید عضدی رشت ، به سمت زادگاهشان روستای نوخاله برده و در آنجا به خاک سپرده شدند.
همچنین مراسم تشییع و خاکسپاری پیکرهای مرحوم سهیل پرسته قهرمان گیلانی کشتی ساحلی جوانان جهان، حسن علی نیا و جواد قربانزاده دو کشتی گیر دیگر استان ، امروز در فومن انجام شد.
در تصادفی که در جاده شهرک تاریخی ماسوله فومن به وقوع پیوست، مرحوم سهیل پرسته که سال 96 موفق شده بود در رقابت های کشتی ساحلی قهرمانی جوانان جهان مدال طلا و عنوان نخست را به خود اختصاص دهد، جان به جان آفرین تسلیم کرد و حسن علی نیا، جواد قربانزاده و سیدعلی موسوی سه کشتی دیگر استان و سیدحسام موسوی نیز جان باختند.
7285/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كشتي گيلان رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۶۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار گرفت

با اعلام روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، پس از ارائه گزارش دارو، این نهاد نظارتی گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت را هم نهایی و جهت بهره برداری در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار داد.

موضوعاتی مثل مجوز‌های خاص، تعارض منافع و بزرگ نمایی تحریم از مهمترین چالش‌های پیش رو در این حوزه است که در این گزارش مورد اشاره قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار گرفت
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • (ویدئو) فرمانده تحت تعقیب فلسطینی که در روز تشییع زنده شد!
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!
  • کشف کلاه‌خود ۲۵۰۰ ساله
  • (تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان