Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: مردم کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را برای حمایت از سیل‌زدگان استان گلستان به هلال احمر تحویل دهند. ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

آرش لهونی در گفت‎وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، ضمن قدردانی از مردم نوع‌دوست کرمانشاه به جهت همدردی با مردم سیل‎زده استان گلستان اظهار داشت: مردم کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود به سیل‌زدگان استان گلستان را تحویل هلال احمر دهند تا از بروز سودجویی‌های احتمالی جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه با بیان اینکه شهرستانهای زلزله‎زده استان پیگیر جمع‌آوری کمک‎های مردمی برای حمایت از مردم گلستان هستند، گفت: شهروندان کرمانشاهی کمک‌های خود را در اختیار دستگاه‌ها و نهادهایی قرار دهند که بتوانند آن را به دست مردم سیل‎زده استان گلستان قرار دهند.

لهونی با اشاره به اینکه چادرهایی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل‎زدگان استان گلستان در همه شهرستان‎های استان برپا شده است، بیان کرد: جمع‌آوری کمک‌های نقدی به سیل‌زدگان استان گلستان مناسب‎تر است، زیرا اقلام ضروری در منطقه وجود دارد اما به‌طور حتم کمک‎های مالی برای جبران خسارت‎های ناشی از سیل بیشتر استفاده می‎شود.

دستور آیت‌الله رئیسی برای بسیج امکانات آستان قدس در خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زدهحضور فرماندهان نیروهای مسلح در مناطق سیل‌زده استان گلستان به روایت تصویراعزام‌ بالگردها و تکاوران‌دریایی ارتش به مناطق سیل زده

انتهای پیام/ز

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۶۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی

ایسنا/گلستان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان‌ از امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل زده گلستانی همزمان با تشدید بارش‌ها خبر داد.

 رضا حاجیلری شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون در مجموع به ۱۱۲ نفر خدمات امدادی هلال احمر ارائه شده است.

وی بیان کرد: در پی اعلام سطح نارنجی هواشناسی، تغییرات جوی و بارندگی‌های شدید روز گذشته و صبح امروز (‌سه‌شنبه و چهارشنبه) در برخی شهرستان‌ها موجب آبگرفتگی و آسیب شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر گلستان افزود: در آزادشهر و رامیان روستای مرزبان،‌ رضا آباد، پل سیاه‌چو و سنگستان، در علی‌آبادکتول روستای مهدی‌آباد، در بندرگز روستای محمدآباد و در آق‌قلا روستای یانپی و در گنبدکاووس بلوار دانشجو سطح شهر و روستای سپاهی تحت تاثیر آبگرفتگی قرار گرفتند.

حاجیلری خاطرنشان کرد: به دنبال گزارش‌های مردمی ۱۰ تیم شامل ۳۵ نیروی عملیاتی از هلال‌ احمر شهرستان‌های تحت تاثیر، برای ارزیابی به مناطق آسیب دیده اعزام شدند.

وی با اشاره به این که با دریافت گزارش های جدید آبگرفتگی، نیروها برای ارزیابی اعزام می‌شوند، اضافه کرد: عمده‌ترین خدمات تخلیه آب خانه‌ها بوده و در برخی مناطق مورد نیاز بسته غذایی ۷۲ ساعته و پتو توزیع شده و امدادرسانی ادامه دارد.

این مسئول ادامه داد: مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر گلستان (EOC) با شماره تلفن ۱۱۲ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت تماس‌های اضطراری هموطنان است.

 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • پیگیری برای اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان