Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیین تشییع پیکرهای مرحوم سیدعلی موسوی کشتی گیر گیلانی که به همراه سیدحسام موسوی (برادرش) که در رشته تکواندو فعالیت داشت و سه کشتی دیگر این استان که جان به جان آفرین تسلیم کردند، عصر امروز (یکشنبه) در ورزشگاه عضدی رشت و نیز شهر فومن برگزار شد.
در مراسم تشییع پیکر سیدعلی موسوی و سیدحسام موسوی، جامعه ورزش گیلان به خصوص اهالی کشتی و تکواندو این استان ، مربیان ، داوران و پیشکسوتان کشتی و تکواندو حضور داشتند و پس از اقامه نماز در ورزشگاه شهید عضدی رشت ، به سمت زادگاهشان روستای نوخاله برده و در آنجا به خاک سپرده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین مراسم تشییع و خاکسپاری پیکرهای مرحوم سهیل پرسته قهرمان گیلانی کشتی ساحلی جوانان جهان، حسن علی نیا و جواد قربانزاده دو کشتی گیر دیگر استان ، امروز در فومن انجام شد.
در تصادفی که در جاده شهرک تاریخی ماسوله فومن به وقوع پیوست، مرحوم سهیل پرسته که سال 96 موفق شده بود در رقابت های کشتی ساحلی قهرمانی جوانان جهان مدال طلا و عنوان نخست را به خود اختصاص دهد، جان به جان آفرین تسلیم کرد و حسن علی نیا، جواد قربانزاده و سیدعلی موسوی سه کشتی دیگر استان و سیدحسام موسوی نیز جان باختند.
7285/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 پیشکسوتان تکواندو جامعه کشتی مدال طلا 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۶۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، مرتضی زمانی مربی کشتی استان در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور شرکت کرد.
دومین کارگاه آموزشی سرمربیان پایه کشتی استان‌ها در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی شهید سلیمانی برگزار شد.
در این دوره که زیر نظر انستیتو کشتی برگزار و سرمربیان پایه استان‌های کشور در کارگاه‌های مختلف آموزشی از جمله سنجش و ارزیابی کشتی‌گیران پایه، چارچوب استعدادیابی، پیشگیری از آسیب‌های ورزشی، اصول و مبانی روانشناسی در کشتی‌گیران، تغذیه ورزشی و آموزش فنی در کشتی حضور یافتند.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) غیبت احمدی‌نژاد در مراسم تشییع و خاکسپاری پرویز داوودی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان حدادیان در کوهپایه
  • معرفی کشتی گیران طلایی در پنج وزن مسابقات بین المللی مریوان
  • معرفی رقبای کشتی گیران ایرانی‌ برای المپیکی شدن
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید قاسمی در آران و بیدگل
  • پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان برای افتخارآفرینی کشتی گیران خوزستان در مسابقات آسیا
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • کشتی‌گیران المپیکی در پاریس هم می‌درخشند؟
  • قدردانی کشتی‌گیران تیم ملی از رهبر انقلاب
  • ببینید | سالروز تولد استاد دکتر سیدعلی موسوی