Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:51:37 GMT

تعطیلی خودسرانه نانوایی ها در آستارا پیگرد قانونی یافت

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۶۳۷۱

تعطیلی خودسرانه نانوایی ها در آستارا پیگرد قانونی یافت

آستارا - ایرنا - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا با اشاره به غیرقانونی بودن تعطیلی خودسرانه نانوایی های کشیک نوروزی، نسبت به برخورد قانونی با موارد تخلف هشدار داد.

محسن آهنی عصر یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: 240 نانوایی یارانه ای و آزادپز در آستارا فعال است و تعداد قابل توجهی از آنها با تمایل خود برای فعالیت در ایام نوروز انتخاب شده اند و مردم، تعطیلی خودسرانه نانوایی ها را به اداره صنعت، معدن و تجارت گزارش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: بازرسان این اداره و عوامل اتاق اصناف نیز بر اساس برنامه ریزی، به رصد فعالیت نانوایی ها و سایر واحدهای صنفی و خدماتی مشغول هستند و با موارد تخلف، برابر قانون برخورد خواهد شد.
وی ادامه داد: با حمایت اداره صنعت، معدن و تجارت، 24 نانوایی برای دریافت تسهیلات بهسازی و توسعه امکانات، به بانک های عامل معرفی و تعدادی از آنها نیز دوگانه سوز شده اند.
آهنی بیان کرد: با توجه به گردشگرپذیر بودن آستارا، نانوایان باید با جدیت بیشتر برای تامین نان مورد نیاز در تعطیلات نوروز فعالیت کنند تا شهروندان و مهمانان، در تامین نان مشکل نداشته باشند.
پیشتر سردار نیازپور مسئول اتحادیه نانوایان آستارا از کمبود آرد برای تعدادی از نانوایان آزادپز و شلوغی صف برخی نانوایی ها خبر داده بود.
برخی از نانوایان آستارا با رد احتمال فروش آزاد آرد سهمیه توسط همکاران خود، تعطیلی خودسرانه تعدادی نانوایی را علت شلوغی صف برخی نانوایی ها می دانند.
شهرستان گردشگرپذیر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
7124/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد نانوايي گيلان آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۶۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، صحرایی استاندار کرمانشاه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه با اشاره به تهاجم فرهنگی همه جانبه دشمنان خاطر نشان کرد: به منظور اثربخش‌تر و هدفمندتر شدن فعالیت‌های فرهنگی در استان و پرهیز از پراکنده کاری، موازی کاری و دوباره کاری در حوزه فرهنگی نیاز به پیشبرد کار‌ها از طریق قرارگاه فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه اقدامات و فعالیت‌ها در خصوص قانون عفاف و حجاب باید با مشارکت دستگاه‌های مختلف به صورت ترکیبی انجام شود، اظهار داشت: دستگاه‌های ذیربط ضمن اینکه مقوله عفاف حجاب را باید در جامعه به گفتمان تبدیل کنند، می‌بابست در اداره متبوع شان نیز قانون عفاف و‌حجاب را رعایت و اجرا کنند که از آن جمله احترام به تقاضا‌های بسیاری از کارکنان خانم اداره‌ها برای مستقل بودن اتاق خانم‌ها از آقایان است.

در ادامه نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه تسهیل ازدواج جوانان، برپایی نمایشگاه دائمی مد و لباس اسلامی در کرمانشاه و اشباع و اقناع جامعه در خصوص زیست عفیفانه را از جمله برنامه‌ها و مصوبات این شورا اعلام شد.

دیگر خبرها

  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • ضرورت افزایش سهمیه آرد در فصل گردشگری سراب
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند
  • آغاز طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای در نانوایی‌های بروجرد
  • فعالیت ۴۷۶۱ نانوایی در آذربایجان غربی
  • برای خود و دیگران خودسرانه دارو تجویز نکنیم!
  • اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی های چالدران
  • با تعطیلی پنجشنبه دستمزد کارگران کم می‌شود؟