Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-24@03:48:07 GMT

ارسال ۱۵ تن محموله غذایی به مناطق سیل‌زده گلستان

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۶۴۳۰

مهدی ولی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رشت با اشاره به کمک‌های جمعیت هلال‌احمر استان گیلان به استان‌های شمالی اظهار کرد: یک محموله غذایی ۱۵ تنی برنج، حبوبات و کنسرو توسط جمعیت هلال‌احمر گیلان به استان گلستان ارسال‌شده است.

وی با اشاره به کمک‌های تجهیزاتی و لجستیکی جمعیت هلال‌احمر گیلان به استان گلستان افزود: دو قایق و یک فروند بالگرد جهت امدادرسانی و کمک به مردم سیل‌زده استان گلستان در مناطق زلزله‌زده حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گیلان با اشاره به آماده‌باش نیروهای امدادی جهت اعزام به مناطق سیل‌زده گفت: نیروهای عملیاتی جمعیت هلال‌احمر استان گیلان جهت هرگونه کمک و امدادرسانی به مردم مناطق سیل‌زده گلستان آماده هستند اما تاکنون اعلام نیازی صورت نگرفته است.

ولی پور از آمادگی جمعی از پزشکان متخصص و فوق تخصص جهت اعزام به مناطق سیل‌زده خبر داد و افزود: فراخوان اعلام آمادگی به پزشکان متخصص و فوق تخصص جهت اعزام به مناطق ۱۳ انجام‌شده و در صورت اعلام نیاز به مناطق سیل‌زده اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۶۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، ۲۴۱ بسته غذایی به ارزش ۱۹۰ میلیون تومان از سوی هلال احمر شهرستان درمیان بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

فرجامی فرد، فرماندار درمیان گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان در قالب طرح‌های مختلف در سال گذشته هزار و  ۴۶۱ بسته به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان برای خانواده‌های کم برخوردار شهرستان سبد غذایی تهیه و توزیع کرده است.

همچنین در این مراسم از بارانی، مدیر حقوقی و املاک هلال احمر استان برای پیگیری ویژه برای  راه اندازی پایگاه اورژانس هلال احمر شهر قهستان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد