Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-18@09:38:12 GMT

کی‌روش متحول شده در لباس کلمبیا+عکس

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۶۴۴۶

کی‌روش متحول شده در لباس کلمبیا+عکس

وقتی که زرد‌های آمریکای جنوبی با تک گل رادامل فالکائو یک بر صفر مقابل ژاپن به پیروزی رسیدند تا کی روش انتقامی هرچند کوچک از سامورایی‌ها گرفته باشد. نکته قابل توجه عکس منتشر شده، اما چیز دیگری‌ست. کارلوس کی روش روی نیمکت کلمبیا نشسته و درست مثل همه اعضای دیگر کادرفنی و بازیکنان پوشاک برندی را به تن می‌کند که در ایران برایش خیلی با مسئولان دعوا می‌کرد!

آدیداس محبوب کی روش که در ایران با هزار دردسر تن خودش و بازیکنان می‌شد، در کلمبیا به راحتی به بدن سرمربی پرتغالی چسبیده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی روش که در زمان حضور در ایران مدام از پوشیدن برند‌های دیگر سر باز می‌زد و اصرار به حل شدن مشکل ایران و کمپانی آدیداس داشت، حالا با خیال راحت برندی که دوست دارد در اختیار گرفته.

چراکه رخ دادن چنین اتفاقی مطمئنا از تعهدات فدراسیون فوتبال کلمبیا بوده و به همین دلیل دیگر نیازی به دعوا درست شدن و به چالش کشیده شدن مسائل مختلف نیست.

در این شرایط وقتی به تعهدات عمل می‌شود و حرفه‌ای پیش بروند احتمالا نیازی به دعوا نیست و کار به شکایت کشیده نمی‌شود!

خبرآنلاین

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۶۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت اصغر فرهادی در جشنواره کلمبیایی

شصت و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم «کارتاخنا» در کشور کلمبیا برنامه بزرگداشت اصغر فرهادی را با نمایش دو اثر از این فیلمساز ایرانی برگزار خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، این رویداد سینمایی از تاریخ ۱۶ تا ۲۱ آوریل (۲۸ فروردین تا دوم اردیبهشت) در شهر کارتاخنای کلمبیا برگزار می‌شود و با نمایش دو فیلم «درباره الی» و «جدایی نادر از سیمین» از ساخته‌های اصغر فرهای در بخش بزرگداشت همراه خواهد بود.

شصت و سومین جشنواره فیلم کارتاخنا امسال میزبان ۱۷۰ نمایش فیلم شامل ۲۶ نمایش نخست جهانی خواهد بود و فرهادی به عنوان میهمان در این رویداد سینمایی حاضر می‌شود.

اصغر فرهادی اخیرا جایزه ویژه نقش برجسته در هنر سینما را از پنجاه و دومین جشنواره فیلم بلگراد در کشور صربستان دریافت کرده و مشغول آماده‌سازی برای ساخت دهمین فیلم بلند خود در آمریکاست.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تبرئۀ اصغر فرهادی در پروندۀ «قهرمان»؛ خلاقیت و نه سرقت هنری واکنش اصغر فرهادی به درگذشت رضا داوودنژاد (عکس)

دیگر خبرها

  • عکسی از رهبر انقلاب در لباس نظامی
  • بزرگداشت اصغر فرهادی در جشنواره کلمبیایی
  • انتقاد شدید از ستاره بارسا: عجب احمقی هستی!
  • اسلامی: اگر آژانس به تعهدات برجامی خود عمل کند ما هم متعهدیم
  • گروسی به ایران سفر خواهد کرد
  • عنایتی: هوادار با شجاعی متحول شده است
  • ایران با پیراهن سفید در اولین بازی جام ملت‌ها
  • فرشاد مومنی: دولت از انجام تعهدات خود طفره می‌رود
  • فرشاد مومنی: دولت از انجام تعهدات خود طفره می رود
  • عراق نگران است منطقه به جنگ گسترده‌تری کشیده شود