Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به الزمات موفقیت انقلاب در اجرای منویات مقام معظم رهبری اظهار کرد: همانطور که گام اول قدم گذاشتن در جهان ناشناخته‌ها بود را موفق طی کردیم و رهبر عزیز ما هم فرمودند که در گام اول تجربه قبلی وجود نداشت، امروز به تجربیات موفق چهل سال گذشته متکی هستیم و به این نتیجه رسیدیم که اگر دقیقاً همان خطوط اساسی که رهبر معظم انقلاب تبیین می‌کنند و افق‌های روشنی که ایشان برای سعادت جامعه ما ترسیم می‌کنند، ما همان خطوط را طی کنیم و همان مفاهیم را به واقعیت‌های زمین تبدیل کنیم، در گام دوم موفق خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جانشین فرمانده کل سپاه بر ضرورت داشتن تفسیر عملیاتی از فرمایشات راهبردی رهبر انقلاب تأکید کرد و گفت: لازم است که اتحاد و انسجاممان را حول ایمانمان حفظ کنیم و حرکت جهادی انجام دهیم و ساکت نباشیم، همچنین تحت تأثیر القائات دشمن قرار نگیریم، گام دوم را مطمئن‌تر و محکم‌تر برخواهیم داشت و قله‌های رفیع‌تری را فتح خواهیم کرد.

سردار سلامی خطاب به جوانان جامعه اسلامی که بیانیه رهبر انقلاب برای آن‌ها نوشته شده است، گفت: به نظر می‌رسد که میدان در حال و آینده متعلق به جوان هاست و آن‌ها باید ذهن‌های خود را به نور دانش و علم بارور کنند.

وی تصریح کرد: لازم است جوانان در کنار دانش و علم تذکیه را مورد توجه قرار دهند، یعنی ذهن‌ها و قلب‌ها را بسازند و یک خود سازی نیاز دارند.

جانشین فرمانده کل سپاه داشتن امید و جوشش را از الزامات راه جوانان در عملی کردن بیانیه گام دوم انقلاب خواند و گفت: لازمه جوانی امید است و اگر جوانات با امید و اراده و همت و ذهن‌های روشن به جنگ مشکلات فعلی جامعه بروند، مشکلات حل می‌شود و با شتاب بیشتری نسبت به گذشته جامعه را اعتلا خواهند داد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار سلامی بیانیه گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۶۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی

 اردوی تیم ملی دوچرخه سواری مردان و بانوان ایران در رده سنی بزرگسالان، امید و جوانان تا بیست و یکم اردیبهشت  به میزبانی پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.
 آیدین علیاری در رده بزرگسالان، در رده امید،علی لبیب و در رده جوانان، پردیس فیض اللهی به عنوان نمایندگان آذربایجان شرقی در این اردو حضور دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند
  • ۴۰ کارگر از سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر انقلاب می‌روند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت
  • رهبر انقلاب: تعداد موشک‌ موضوع فرعی است، موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران است
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است
  • ۳ پیام اصلی رهبر معظم انقلاب بعد از تنبیه سخت
  • تمرکز تروریست‌‌ها در جنوب شرق کشور برای ‌ضربه زدن به ایران