Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-23@12:36:26 GMT

کمک های خودجوش کارکنان پست بانک به سیل زدگان

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۶۶۲۳

کمک های خودجوش کارکنان پست بانک به سیل زدگان

به گزارش پایگاه خبری امتداد، در این اقدام خداپسندانه و نوع دوستانه، کارکنان و کارگزاران باجه های این بانک، به صورت مستقیم و خودجوش کمک های نقدی و غیرنقدی خود را ازطریق کارکنان مدیریت شعب استان های گلستان و مازندران به دست آسیب دیدگان از این سانحه طبیعی می رسانند.

همچنین جمعی از کارکنان این بانک با حضور درمناطق سیل گرفته، اقدام به یاری و کمک به آنان نموده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۶۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مواردی که گارانتی خودرو را باطل می‌کند

برخی افراد بر این باورند، خودرویی که گارانتی داشته باشد به این معنی است که تمامی هزینه‌ها و ایرادات فنی آن برعهده شرکت سازنده خواهد بود، در حالی که چنین نبوده و گارانتی خودرو در ایران قوانین و ضوابطی دارد. اما در ادامه به برخی از عجیب‌ترین دلایل ابطال گارانتی خودرو اشاره می‌شود که خریداران خودروی صفر کیلومتر باید نسبت به آن آگاه باشند. 

تغییر اندازه رینگ و لاستیک:

برخی از مشتریان پس از تحویل خودرو اقدام به افزایش اندازه رینگ یا لاستیک می‌کنند. این موضوع از نظر خودروساز می‌تواند جلوبندی خودرو را تحت فشار قرار دهد و در نتیجه خدمات گارانتی برای بخش جلوبندی خودرو باطل می‌شود. 

نصب روکش صندلی:

روکش صندلی برای آن دسته از خودرو‌هایی که از ایربگ‌های جانبی بهره می‌برند یا تنظیم آنها به صورت برقی است، می‌تواند گارانتی صندلی‌های خودرو را از کار بیندازد. چراکه اکثر روکش صندلی‌های موجود در بازار فاقد استاندارد ایربگ هستند و می‌توانند از تنظیم راحت‌تر صندلی خودرو جلوگیری کنند. 

کف‌پوش سه‌بعدی:

نصب کف‌پوش یا زیرپایی سه‌بعدی یکی از عجیب‌ترین مواردی است که می‌تواند گارانتی سیستم گیربکس خودرو‌های دنده دستی را باطل کند. شرکت تولیدکننده بر این باور است، کف‌پوش‌های سه‌بعدی به دلیل ضخامت بالایی که دارند، مانع از گرفتن کامل پدال کلاچ می‌شوند و همین موضوع می‌تواند باعث خرابی گیربکس شود. 

نصب برچسب شیشه دودی:

علاوه‌بر اینکه استفاده از برچسب‌های شیشه دودی با درصد بالاتر روی خودرو غیرقانونی است، حتی منجر به ابطال گارانتی نیز می‌شود. شرکت خودروساز اعتقاد دارد تا زمانی که خودرو شامل گارانتی است، استفاده از این برچسب‌ها می‌تواند گارانتی شیشه بالابر‌ها و کلید‌های مربوط به آن را باطل کند. 

هرنوع دست‌کاری در بخش فنی خودرو:

انجام هرنوع دست‌کاری اعم از نصب قطعات برقی غیراستاندارد، تقویت موتور، دست‌کاری بدنه خودرو و... می‌تواند منجربه ابطال گارانتی شود. اما یکی از عجیب‌ترین قطعاتی که باعث از کار افتادن گارانتی خودرو می‌شود، نصب استرس‌بار است. استرس‌بار به نوعی یک میله فلزی محسوب می‌شود که به کمک آن ثبات و پایداری یک خودرو در هنگام حرکت‌های ناگهانی و سریع در پیچ‌های تند یا هنگام مانور‌های خطرناک از سوی راننده، تا حد زیادی حفظ می‌شود. این قطعه در بسیاری از خودرو‌های روز دنیا نیز استفاده می‌شود، اما خودروساز داخلی معتقد است که نصب آن باعث آسیب به سیستم تعلیق خودرو خواهد شد.

منبع: تجارت‌نیوز

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • تصاویری از تجمع و راهپیمایی خودجوش مقابله با بی‌حجابی در پایتخت
  • نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان
  • اقدامات خودجوش کارکنان برای پاکسازی محیط نیروگاه برق ری + تصاویر
  • برخی از کارکنان موسسه مالی و اعتباری نور همچنان در صف انتظار جذب رسمی در بانک ملی
  • ۷ اقدام بانک مرکزی در حمایت از تولید
  • انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای کارکنان دانشگاه آزاد خوزستان
  • عدم تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی در برخی از بانک‌های دولتی
  • تاکید مدیرعامل بانک ملی ایران بر تربیت نیروی جوان و متخصص، انتصابات شفاف و کارآمد و معیشت کارکنان در سال جاری
  • تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون
  • مواردی که گارانتی خودرو را باطل می‌کند