Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@08:33:14 GMT

بیش از 23 هزارمسافر نوروزی در استان اردبیل جابجا شدند

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۶۷۴۴

بیش از 23 هزارمسافر نوروزی در استان اردبیل جابجا شدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، علی رحمتی روز یکشنبه در بازدید از پایانه مسافربری شهر خلخال گفت: از 25 اسفند97 تا پایان روز سوم فروردین 98 بیش از 23 هزار نفر مسافر نوروزی توسط 2 هزار و 900 سرویس جابجا شده است.
وی بیان کرد: امسال در طرح نوروزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در کنار 120 اکیپ راهداری، یک هزارو 200 دستگاه ناوگان عمومی اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری نیز به مسافران خدمات ارائه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل همچنین از افزایش27درصدی سفر زائران راهیان نور در قالب طرح ستاد نوروزی خبر داد.
رحمتی اضافه کرد: تاکنون 792 نفر زائر با 19 سرویس جهت زیارت کربلای شهدای دوران دفاع مقدس عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.
وی با اشاره به فعالیت 59 شرکت و موسسه مسافربری در استان اردبیل گفت: در ایام تعطیلات نوروزی کرایه ناوگان عمومی مسافری به دلیل یک سر خالی بودن 20 درصد افزایش یافته که بعد از اتمام طرح نوروزی به روال عادی باز خواهد گشت.
6016/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اتوبوس استان اردبیل راهداری و حمل و نقل جاده روابط عمومی مناطق عملیاتی جنوب کشور 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۶۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد ۳ میلیون خودرو در راه‌های قزوین در تعطیلات عید فطر

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین از تردد بیش از سه میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان در ایام تعطیلات عید فطر خبر داد.

جواد حق لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، اظهار کرد: در تعطیلات عید فطر سه میلیون و ۲۲ هزار و ۲۰۵ تردد وسایل نقلیه توسط سامانه‌های ترددشمار مرکز مدیریت راه‌ها در راه‌های استان قزوین ثبت شده است

وی با بیان اینکه این میزان تردد و سفر نسبت به تعطیلات عید فطر سال گذشته ۱۷ درصد کاهش داشته است، افزود: از این میزان خودروی عبوری ۱۱.۸ درصد خودروهای سنگین بوده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین خاطرنشان کرد: میانگین سرعت وسایل نقلیه در این تعطیلات سه روزه، ۷۸ کیلومتر بر ساعت بوده است.

کد خبر 744061

دیگر خبرها

  • اجرا طرح‌های راهداری بوشهر با یک‌هزار میلیارد تومان
  • افزایش ۱۲ برابری حجم طرح های راهداری و حمل و نقل جاده ای یزد
  • افزایش ۱۲ برابری حجم طرح‌های راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای یزد
  • تردد بیش از ۵۰۱ هزار و ۷۰۰ خودرو در جاده‌های زنجان
  • اجرای ۳۰ هزار میلیارد ریال پروژه راهداری در استان اردبیل
  • ۳۰ هزار میلیارد ریال پروژه راهداری در استان اردبیل اجرا می‌ شود
  • کاهش ۵۰ درصدی تصادفات در طرح نوروزی خراسان جنوبی
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد وسایل نقلیه از راه های استان قزوین
  • تردد ۳ میلیون خودرو در راه‌های قزوین در تعطیلات عید فطر
  • کاهش ۵۰ درصدی تصادفات نوروزی در خراسان جنوبی