Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@01:39:27 GMT

اسکان 7464 نفر از مسافران نوروزی در مدارس استان زنجان

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۶۷۵۱

اسکان 7464 نفر از مسافران نوروزی در مدارس استان زنجان

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان از اسکان 7464 نفر از مسافران نوروزی در مدارس استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فضایل خاتمی در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به ادامه اسکان مسافران نوروزی در مدارس استان اظهار کرد: تا پایان روز سوم فروردین ماه 2074 خانواده در استان زنجان اسکان یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با اشاره به اینکه 7464 نفر در مدارس تعیین شده سطح اسکان یافتند، ابراز کرد: آمار اسکان در استان 11942 نفر روز بوده است.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه خدمت رسانی به مسافران نوروزی با روند خوبی ادامه دارد، عنوان کرد: 439 کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در زنجان آماده سازی شده است.

وی با بیان اینکه 50 آموزشگاه در استان زنجان آماده خدمت رسانی هستند، خاطرنشان کرد: پایگاه هایی در مناطق مختلف استان برای این امر پیش بینی شده است.

خاتمی با اشاره به اینکه خدمات ارائه شده رضایتمندی مسافران را به همراه داشته است، گفت: سعی ما این است که خدمات شایسته فرهنگیان را در استان ارائه دهیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۶۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی ۲۵۹ مرکز متخلف در طرح سلامت نوروزی

مهدی جواهرشناس، مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی گیلان از پایان طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۳ با بیش از ۹۴ هزار بازدید و بازرسی در این استان خبر داد.

به گفته او، طی ۴۰ روز همزمانی ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروزی، بیش از ۹۴ هزار و ۴۰۰ بازرسی در راستای طرح سلامت نوروزی توسط بازرسان سلامت محیط و کار از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و سامانه‌های آبرسانی سراسر گیلان انجام شد.

مدیر سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود: در این بازدید و بازرسی ها، ۴۶۷ مرکز و اماکن متخلف به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
جواهرشناس تصریح کرد: در این بازرسی‌ها که در ۴۰ روز گذشته در راستای حفظ سلامت مواد غذایی و رعایت بهداشت انجام شد، ۲۵۹ محل متخلف تعطیل شدند.

او همچنین گفت: در بازدید و بازرسی‌های طرح سلامت نوروزی امسال، بیش از ۵۴ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته کشف و از چرخه توزیع و مصرف مردم خارج شد.

مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود: علاوه بر مواد غذایی، بیش از ۴۲ هزار مورد کلرسنجی از سامانه‌های آبرسانی در این مدت انجام شده و یک هزار و ۵۱۳ مورد نیز از آب این شبکه‌ها نمونه برداری شده است.

طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۳ با تشدید بازرسی‌های کارشناسان سلامت محیط و کار، همزمان با سراسر کشور از ۱۵ اسفند سال ۱۴۰۲ تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ در سراسر استان گیلان اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • آئین شکرانه خدمت زائران نوروزی حضرت رضا (ع) 
  • بیش از ۱۲ میلیون مسافر به خراسان رضوی سفر کردند
  • ببینید | در اولین نظرسنجی «نون خ ۵» پربیننده‌ترین مجموعه نوروزی شناخته شد
  • جابه جایی بیش از ۲۱ هزار مسافر در راه آهن زاگرس
  • پیش‌بینی رگبار باران در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۲۰ درصدی میزان بازدید گردشگران از آثار تاریخی سلطانیه
  • پایان دوران سلطنت هتل‌ها
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • تعطیلی ۲۵۹ مرکز متخلف در طرح سلامت نوروزی