Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار زنجان از کاهش تصادفات و تلفات جاده ای ایام نوروز در استان زنجان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد سلطانی در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه موضوعات مرتبط با سفرهای نوروزی را چه قبل از عید و چه اکنون به صورت جدی دنبال می کنیم، ابراز کرد: علی رغم افزایش نسبی سفرها خوشبختانه شرایطی که در استان حاکم است، مورد رضایت بوده و به خوبی رصد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما در ستاد خدمات سفر نیز موضوعات را پیگیری کردیم و دستگاه های خدمات رسان نیز در وضعیت آماده باش قرار دارند و تا پایان تعطیلات نیز این روند ادامه خواهد داشت.

معاون عمرانی استان زنجان با بیان اینکه دستگاه های امدادی و پلیس با جدیت خدمات مطلوبی را به مسافران ارائه می دهند، ابراز کرد: با حضور این عوامل ما کاهش تلفات و تصادفات را در جاده های استان داشتیم، علی رغم اینکه در طول سال تصادفات به نسبت در کل کشور رو به افزایش بود.

وی با تاکید بر اینکه مشکل خاصی در زمینه خدمات رسانی به مسافران نوروزی مشاهده نمی شود، گفت: امروز نیز در جلسه ستاد مدیریت بحران استان به موضوع ورود یک سامانه بارش قوی به استان پرداخته و به تمام مسئولان و فرمانداران توصیه های لازم ارائه شد و تمهیدات لازم نیز در خصوص سیل احتمالی اندیشیده شده است.

سلطانی با بیان اینکه احتمال وقوع سیل پایین است، افزود: احتمال آبگرفتگی معابر شهری و گاه پرآب شدن مسیرها و رودخانه های فصلی وجود دارد اما وقوع سیل گسترده پیش بینی نمی شود.

وی بیان کرد: در صورت وقوع سیل بر اثر بارشهای امروز و فردا نیز با تمهیدات پیش بینی شده مشکلی نخواهیم داشت.

معاون عمرانی استاندار زنجان در خصوص خدمات مراکز اقامتی استان به مسافران نوروزی نیز عنوان کرد: طبق گزارشات رسیده خدمات خوبی به مسافران نوروزی در استان ارائه می شود که بازیدهای سرزده ای نیز از این مراکز انجام می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۶۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۶۰ درصدی ورود پرونده‌های قضایی تصادفات در هرمزگان

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: سال گذشته ورودی پرونده‌های مراجع قضایی استان در موضوع تصادفات، بیش از ۶۰ درصد کاهش پیدا کرد.

وی افزود: با اجرای طرح طرح پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده، ارباب رجوع‌ها در دو هزار و ۲۳۷ مورد بدون تشکیل پرونده، به سمت بیمه‌ها ارجاع شدند و بیش از هزار و ۶۰۰ نفر، دیه خود را بدون آنکه پرونده‌ای در مراجع قضایی تشکل دهند، دریافت کردند. 

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: میانگین زمان ارجاع شکوائیه در محاکم استان کاهش ۵۶ درصدی داشته ودر نتیجه اقدامات انجام شده میانگین زمان ارجاع دادخواست ۲۱ درصد کاهش یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • کاهش ۶۰ درصدی ورود پرونده‌های قضایی تصادفات در هرمزگان
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون نهایی
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • جاده‌های خونین و مسافران بی‌دفاع
  • گلایه از خرابی جاده روستای یله گنبد بخش کوهین در قزوین
  • نقش چادر‌های عشایری در کاهش تصادفات جاده‌ای
  • چیزی فراتر از یک جنگ در جاده‌های ایران در حال وقوع است/ برای کاهش تورم این اقدام لازم است
  • کاهش محسوس دمای هوا در خراسان جنوبی
  • تمهیدات شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در خصوص بند‌های تغذیه مصنوعی