Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@10:24:44 GMT

سیتی رسما خواهان عذرخواهی بایرن مونیخ شد!

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۶۷۷۴

سیتی رسما خواهان عذرخواهی بایرن مونیخ شد!

باشگاه منچسیترسیتی رسما از بایرن مونیخ خواست بابت اظهارات جنجالی اولی هوینیس عذرخواهی کند.

به گزارش "ورزش سه"، تنش میان دو باشگاه بایرن مونیخ و منچسترسیتی به اوج رسیده و بعد از اظهارنظر عجیب اولی هوینس 67 ساله در مورد سیاست نقل و انقالاتی باشگاه متمول سیتی، تیم انگلیسی رسما خواهان عذرخواهی طرف مقابل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اولی هوینس چند روز قبل مدعی شد پپ گواردیولا به وی گفته راز خرید بازیکنان جوان از سوی چیست و اگر سیتیزن ها بخواهند برای بازیکنی 100 میلیون یورو بپردازند، مدیران این باشگاه خواسته گواردیولا را اجابت خواهند کرد اما به جای آن شیخ سلمان مالک باشگاه، قیمت هر بشکه را نفت را برای تامین منابع مالی خرید بازیکنان جدید افزایش خواهد داد.

 

باشگاه منچسترسیتی مدعی شده ادعای اولی هونیس توهین آمیز و به نوعی نژادپرستانه بوده و وی به اعراب توهین کرده است و به همین دلیل باواریایی ها باید رسما عذرخواهی کنند.

 

باشگاه بایرن مونیخ هنوز واکنشی به درخواست سیتیزن ها نشان نداده و باید دید آیا اولی هوینس حاضر به پس گرفتن حرف خود و عذرخواهی از نماینده انگلیس خواهد بود یا خیر.

منچستر سیتی پپ گواردیولا (سرمربی) بایرن مونیخ اولی هوینس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ اولی هوینس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۶۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست

به گزارش "ورزش سه"، روابط نه چندان خوب گواردیولا با کانسلو باعث شد که این بازیکن به دنبال ترک منچستر سیتی باشد و در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته با امضای قراردادی قرضی از این باشگاه به بارسلونا پیوست.

این بازیکن خیلی زود توانست خودش را در ترکیب بارسلونا ثابت کند و به یکی از ستاره‌ها و مهره‌های کلیدی ژاوی در طول فصل تبدیل شد، اما شرایط در ادامه به همین شکل برای او پیش نرفت و اشتباهات و افتی که در عملکردش داشت  فشارها را روی او افزایش داد و باعث شد که محبوبیتش را بین هواداران این تیم هم از دست بدهد.

دو اشتباه مهلک این ستاره پرتغالی در دیدار برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان و همچنین در بازی مقابل رئال مادرید در لالیگا که منجر به باز شدن دروازه بارسلونا شد باعث شد که صحبت درباره بازگشت او به منچسترسیتی در پایان فصل به صورت جدی مطرح شود.

این در حالی است که تا چند هفته پیش گفته می‌شد که مدیران بارسا به دنبال دائمی کردن قرارداد او یا تمدید قرارداد قرضی‌اش به مدت یک فصل دیگر هستند. گواردیولا در پاسخ به سوالی درباره بازگشت او به سیتی در تابستان پیش رو گفت: «هنوز حرفی درباره کانسلو نزدیم و همه چیز در پایان فصل مشخص خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)
  • فشردگی لیگ برتر تقصیر کیست؟ |‌ خودت هم مقصری!
  • آکی واتسکه تبدیل به اولی هونس دورتموند خواهد شد / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • تمجید شواین اشتایگر از گواردیولا؛ امیدوارم باز هم مربی شبیه او در بایرن مونیخ داشته باشیم / زیرنویس فارسی
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • در ظاهر بی‌قدرت اما همه کاره در پشت پرده؛ هونس و رومنیگه چه جایگاهی در بایرن مونیخ دارند؟
  • کنایه اسطوره انگلیسی به توهین طرفدار معروف پپ
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!