Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دریافتی روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان، پس از اقامه نماز میت بر پیکر 'آنه سلطان آق' ام الشهدای حبیب لی؛ این مادر ایثارگر در گلزار شهدای شهرستان مرزی و سیل زده آق قلا به خاک سپرده شد.
سرباز شهید عبدالرحمن حبیب لی متولد 9 تیرماه 1346 دهم آذر ماه 1366 و 32 روز مانده به پایان خدمت باوجود امکان استفاده از مرخصی؛ داوطلبانه به منطقه عملیاتی سومار اعزام و در 20 سالگی به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین شهید اراز محمد حبیب لی متولد 10 آذر 1353 در منطقه عملیاتی مهاباد 20 آذر ماه 1373 با حمله تروریستی ناجوانمردانه به شهادت رسید.
6204/2729
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان گلستان بنیاد شهید و امور ایثارگران حمله تروریستی روابط عمومی سیل 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۶۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان اورژانس استان یزد:  اتوبوس بندرعباس _ تهران ساعت ۵:۲۴ بامداد امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ در محور کمربندی یزد دچار واژگونی شد.     در این حادثه چهار کد آمبولانس اورژانس به محل اعزام شدند، اتوبوس حامل ۱۵ مسافر بوده( ۱۳ سرنشین و دو راننده ) است.     در این حادثه ۱۳ نفر مصدوم شدند که ۱۱ مصدوم به بیمارستان منتقل و دو مصدوم در صحنه توسط عوامل اورژانس به صورت سرپایی درمان شدند.     هفت مصدوم این حادثه به بیمارستان شهید صدوقی یزد و چهار مصدوم به بیمارستان شهید رهنمون یزد منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • پیکر طلبه جهادگر و مردمی بر روی شانه‌های مردم در خوی 
  • تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان حدادیان در کوهپایه
  • تشییع وخاکسپاری پیکر مادر شهیدان حدادیان در کوهپایه
  • پیکر مرحوم پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد
  • شهادت دو رزمنده دیگر حزب الله در راه قدس
  • طوفان‌الاقصی|شهادت ۵ کودک در حمله رژیم صهیونیستی به آوارگان غزه/ بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان با مادر شهیدان یزدان
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد