Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@21:02:56 GMT

ابلاغیه شش گانه مدیریت بحران به فرمانداران کشور

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۶۷۸۷

سازمان مدیریت بحران کشور در ابلاغیه ای به فرمانداران نکات ایمنی و هشدارهای لازم را برای مواجهه با سیلاب‌های احتمالی اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ براساس ابلاغیه سازمان مدیریت بحران کشور باتوجه به هشدارهای اعلام شده از سوی سازمان هواشناسی کشور رعایت نکات زیر مورد تاکید و انتظار است:

۱- تمامی راه‌های منتهی به رودخانه‌هایی که سیل در آنها جریان دارد در صورت ریسک بالا با همکاری راهور مسدود گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


۲- از تجمع مردم در کنار رودخانه‌های خروشان و ناایمن که برای تماشا ایستاده‌اند با همکاری نیروهای انتطامی جلوگیری و با امتناع کنندگان برخورد جدی شود.
۳- نحوه هشدار دهی سیلاب به مسؤلین محلی بخصوص دهیاران اموزش داده شود تا در صورت مشاهده سیلاب به ساکنین پایین دست هشدار داده شود.
۴- سیستم‌های ارتباطی خود نظیر بیسیم موبایل تلفن کابلی و ثریا و… را با بخش داران، مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان، مدیران استانی و…چک کرده تا در صورت نیاز با مشکل مواجه نشوید.
۵- در صورت ورود سیلاب به مناطق مسکونی و به منظور جلوگیری از برق گرفتگی حتی الامکان برق سراسری قطع و از وصل نمودن و راه اندازی شبکه‌های تخریب شده جدا خودداری و تا زمان برقراری شرایط ایمن این وضعیت ادامه یابد.
۶-پیش بینی‌های لازم به نظر استقرار خودروهای امدادی و محل اسکان اضطراری در مناطق ایمن انجام شود.

منبع: فارس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۶۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس زاهدان و ۴ شهرستان کرمان چهارشنبه تعطیل شد

آفتاب‌‌نیوز :

ستاد مدیریت بحران شهرستان‌های شرقی استان کرمان اعلام کرد: با توجه به هشدار قرمز هواشناسی و پیش‌بینی بروز سیل؛ کلاس‌های درس مدارس شهرستان‌های نَرماشیر، فهرج، ریگان و گنبکی روز چهارشنبه تعطیل شد و آموزش‌ها به صورت غیرحضوری پیگیری می‌شود.

بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران این شهرستان‌ها، تعطیلی مدارس به جهت حفظ سلامتی دانش آموزان بوده و کلاس‌های درس به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

مدارس زاهدان فردا تعطیل شد

همچنین بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان زاهدان و بنا به اعلام هشدار سطح قرمز نفوذ سامانه شدید بارشی در استان سیستان و بلوچستان، فعالیت مدارس «تمامی مقاطع» تحصیلی در نوبت صبح چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه جاری، به صورت «غیر حضوری» برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • امدادرسانی تیم مشترک مدیریت بحران تهران به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان
  • نمره قبولی مدیریت بحران سیل
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور
  • آخرین وضعیت برق و آب مناطق سیل زده هرمزگان
  • ۷۳ تیم عملیاتی آبفا در مناطق سیل‌زده وارد عمل شده‌اند
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ اتوبوس گرفتار سیلاب
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب مسیر نیکشهر- چابهار
  • وقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت
  • آخرین وضعیت سیل در استانهای جنوبی کشور/ برخی روستاها تخلیه شدند
  • مدارس زاهدان و ۴ شهرستان کرمان چهارشنبه تعطیل شد