Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@12:39:11 GMT

برگزاری نخستین جشنواره عکس

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۶۸۳۰

برگزاری نخستین جشنواره عکس

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،داوود دارابی شهردار خرمشهر گفت: شهرداری خرمشهر باهدف جلب مشارکت شهروندان در زیباسازی شهر و نهادینه کردن فرهنگ زیباسازی شهری، در نظر دارد نخستین جشنواره عکس نگاه زیبا را در خرمشهر برگزار کند که در قالب این جشنواره شهروندان به‌عنوان همیار شهرداری ورود کرده و علاوه بر کمک به زیباسازی محله و شهر شانس خود را برای دریافت جوایز این جشنواره امتحان کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی محورهای جشنواره نگاه زیبا را اعلام کرد و افزود: هر مورد که در زیباسازی منازل، کوچه و خیابان تأثیر دارد ازجمله زیباسازی نمای منازل، رنگ‌آمیزی مناسب درودیوار منازل، پاکیزگی و برچیدن پوسترها و برچسب‌های تبلیغاتی بر روی دیوار منازل، پوشش مناسب تأسیسات ساختمانی در نمای بیرون از ساختمان، نورپردازی زیبای ساختمان، کاشت نهال درب منازل و هرس و فرم دهی درختان محور جشنواره است.

شهردار خرمشهرگفت: بنابراین علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند با انجام هرکدام از این موارد زیباسازی فضای شهری، از قبل و بعد از اقدامات انجام‌شده در هریک از محورهای اعلام‌شده عکس‌برداری کرده و تصاویر خود را به شماره ۰۹۰۵۱۴۰۵۱۶۳ روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری خرمشهر ارسال کنند.

دارابی آخرین‌مهلت ارسال تصاویر را ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ اعلام کرد و افزود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس وب سایت شهرداری خرمشهر به نشانی khorramshahr.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۵۳۵۲۷۰۹۷ روابط عمومی شهرداری خرمشهر در ساعات اداری تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/ د

نخستین جشنواره عکس بانام «نگاه زیبا»

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۶۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهلت شرکت در نخستین جشنواره خیمه شب بازی با توجه به استقبال گسترده علاقمندان تمدید شد وهنرمندان می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت آثار خود را ارسال کنند.

نخستین جشنواره خیمه شب بازی با انتشار فراخوان دعوت از گروه‌های نمایشی، کار خود را آغاز کرده است. این جشنواره به میزبانی خانه موزه خیمه شب بازی ایران از هنرمندان این حوزه در سراسر کشور دعوت می‌کند در این رویداد شرکت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند به سایت خانه موزه خیمه شب بازی ایران با آدرس https://manacultureforum.com مراجعه کنند. شماره تماس ۰۹۱۰۴۰۳۳۵۸۷ نیز پاسخگوی سوالات خواهد بود.

آثار ارسالی پس از بررسی اولیه برای شرکت در رقابت دعوت خواهند شد وعلاقه‌مندان به شرکت در جشنواره پس از دانلود و تکمیل فرم، فرم تکمیل شده را بهمراه سایر مدارک به آدرس: بلوار کشاورز. خیابان وصال شیرازی. کوچه اسلامی ندوشن. پلاک ۶ - کد پستی: ۱۴۱۷۷۵۴۷۷۱، خانه فرهنگ مانا از طریق پست یا بصورت حضوری ارسال نمایند

لازم به ذکر است نخستین جشنواره سراسری خیمه شب بازی ایران از تاریخ ۲۸ اردیبهشت تا ۱ خرداد ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • نشست خبری نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • ضرب الاجل بازرسی لرستان برای ساماندهی و بهبود وضعیت معابر سطح شهر
  • برگزاری نخستین شورای اداری ۱۴۰۳ خرمشهر
  • نخستین جلسه شورای اداری شهرستان خرمشهر
  • برگزاری نخستین انتخابی تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ۱۴۰۳