Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@12:29:18 GMT

یک میلیون و 63 هزار گردشگر نوروزی وارد هرمزگان شدند

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۶۹۲۴

یک میلیون و 63 هزار گردشگر نوروزی وارد هرمزگان شدند

بندرعباس - ایرنا - دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان گفت: یک میلیون 63 هزار گردشگر نوروزی از 25 اسفند تا چهار فروردین وارد هرمزگان شدند.

به گزارش ایرنا، رضا برومند روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک میلیون و 233 هزار نفر گردشگر نوروزی و 164 هزار و 820 تردد خودرو در مدت یاد شده به جزایر هرمزگان ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: 562 هزار و 462 نفر اقامت شبانه در مراکز اقامتی، مدارس، کمپ ها و مهمانسراهای هرمزگان به ثبت رسیده است.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان یاد آور شد: 13 هزار و 520 مسافر از طریق فرودگاه ها و 16 هزار و 600 نفر از طریق ریلی وارد این استان شده اند.
3219/2094

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي ميراث فرهنگي گردشگر هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۶۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ ولی جهانی گفت: از آغاز سفر‌های نوروزی تاکنون، هزار گردشگر خارجی از کشور‌های مختلف به گیلان وارد شدند و از اماکن تفریحی، طبیعی و تاریخی استان دیدن کردند.

وی از افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان در این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: شهر‌های آستارا، رشت، لاهیجان، فومن و بندرانزلی به ترتیب بیشترین سفر گردشگران خارجی به استان را داشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: تخت‌های واحد‌های اقامتی گیلان در طول سفر‌های نوروزی امسال ۱۰۰ درصد استفاده شد که این امر نشان دهنده استقبال مسافران داخلی و خارجی از سفر به گیلان است.

وی با بیان اینکه استان گیلان از حدود ۲ سال گذشته به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگری در کشور قرار گرفته است، اضافه کرد: تقویت زیرساخت‌های گردشگری، افزایش موزه‌های تخصصی، مرمت بنا‌های تاریخی و برگزاری جشنواره‌های مختلف در طول سال در افزایش سفر گردشگران به گیلان تاثیر بسزایی دارد.

دیگر خبرها

  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • سند چشم‌انداز بلندمدت در حوزه گردشگری قم طراحی شود
  • سفر حدود ۷ میلیون گردشگر با وسیله نقلیه شخصی به قشم
  • خادمان سلامت نوروزی تجلیل شدند
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • تصاویر | دشت لاله‌های واژگون کوهرنگ
  • تلاش مناطق آزاد برای جذب گردشگر داخلی و غرب آسیا
  • قهرمانی نوروزی در مسابقات شطرنج کشوری
  • تجهیز زیرساخت‌های گردشگری در استان مرکزی