Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@09:34:03 GMT

پیروزی تیم فوتبال امید ایران مقابل یمن/ سه گل با سَر!

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۷۰۰۷

پیروزی تیم فوتبال امید ایران مقابل یمن/ سه گل با سَر!

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال امید ایران از ساعت ۱۸:۴۵ امروز یکشنبه در دومین دیدار خود در مرحله انتخابی المپیک به مصاف تیم یمن رفت که این بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر به سود ایران ‏‬ به پایان رسید.

در این مسابقه که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، ‏رضا‬ شکاری (۵۵)، رضا جبیره (۶۶) مهدی مهدی خانی (۷۵) برای ایران گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زلاتکو کرانچار تیم امید ایران را با ترکیب معراج اسماعیلی، امید نورافکن، علیرضا آرتا، ابوالفضل جلالی، محمد آقاجانپور، ابوالفضل رزاق پور، محمد خدابنده‌لو، مهدی مهدی‌خانی، مهدی قائدی، رضا جبیره و محمدرضا آزادی به زمین فرستاد.

تیم امید ایران در نیمه اول برتری محسوسی نسبت به یمن داشت و حتی چند موقعیت خوب گلزنی هم به دست آورد که این فرصت ها ثمری نداشت.

کرانچار در ابتدای نیمه دوم حسین ساکی و رضا شکاری را وارد زمین کرد تا بتواند قدرت هجومی تیمش را بیشتر کند. این تعویض ها هم جواب داد و شکاری در دقیقه ۵۵ با یک ضربه سر روی کرنر ارسالی مهدی قائدی گل اول را به ثمر رساند.

در دقیقه ۶۶ دوباره این ایران بود که روی برنامه مشابه و با ضربه سر جبیره به گل دوم رسید. یمن که ضعف خود را روی سانتر از کناره ها در دو گل ایران نشان داده بود، یکبار دیگر هم از این طریق گل دریافت کرد. در دقیقه ۷۵ مهدی مهدی خانی توانست گل سوم ایران را با ضربه سر وارد دروازه یمن کند.

در دیگر بازی این گروه تیم عراق موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر ترکمنستان را شکست بدهد.

در حال حاضر عراق با ۶ امتیاز و تفاضل گل بهتر در رده اول است و ایران هم با ۶ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

آخرین بازی این مرحله روز سه شنبه بین ایران و عراق در ورزشگاه آزادی برگزار می شود تا صدرنشین گروه و تیم صعود کننده به مرحله نهایی انتخابی المپیک مشخص شود.

کد خبر 4574890

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال امید ایران یمن زلاتکو کرانچار رقابتهای انتخابی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۷۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه: محکوم به برد بودیم/ مصدومیت؟ چیز خاصی نیست

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیت خود توضیحاتی ارائه کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امید عالیشاه بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر درباره مصدومیتش، اظهار داشت: خدا را شکر فکر نکنم چیز خاصی باشد. باید بروم بررسی شود، ولی حسی داشتم که خدای نا کرده مصدومیتم تشدید شود. امشب یا فردا یک MRI می‌گیرم تا میزان دقیق آسیب‌دیدگی مشخص شود. فکر نمی‌کنم چیز خاصی باشد.

وی درباره پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان تصریح کرد: همیشه بازی در آبادان و مقابل تماشاگرانش سخت بوده است، چون تیمی خوبی  هستند، ولی ما همه جوره محکوم به برد بودیم و الحمدالله شرایط خوبی داشتیم. امیدوارم ادامه‌دار باشد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره صدرنشینی تیمش در جدول رده‌بندی لیگ برتر، خاطر نشان کرد: بازی به بازی پیش می‌رویم و الان باید به بازی مقابل آلومینیوم در جام حذفی فکر کنیم. بعد از آن ان‌شاءالله دوباره به لیگ برمی‌گردیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شروع خوب ایران با غلبه‌بر افغانستان / شگفتی‌سازی قرقیزستان با پیروزی مقابل ژاپن
  • امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • عالیشاه: محکوم به برد بودیم/ مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- ۳ مقابل پرسپولیس تهران
  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر-سه مقابل پرسپولیس تهران
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا | پیروزی سه گله ایران مقابل افغانستان
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا