Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@18:40:31 GMT

تمامی محورهای ارتباطی کرمان باز است

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۷۰۴۷

تمامی محورهای ارتباطی کرمان باز است

کرمان - ایرنا - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: با وجود بارش شدید باران و سیلاب و آب گرفتگی در برخی محورهای ارتباطی این استان، تمامی مسیرها باز و تردد در آن برقرار است.

احسان عراقی زاده شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شاهد بارش باران اکنون در شهرستان های ارزوئیه، بافت، رابر، بم، ریگان، سیرجان، بردسیر، کرمان و دهبکری هستیم که خوشبختانه با تلاش شبانه روزی راهداران هیچ یک از مسیرهای ارتباطی استان کرمان تاکنون مسدود نمانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به وقوع سیلاب از روز گذشته تاکنون در شهرستان ارزوئیه اظهار داشت: با اجرای عملیات های راهداری، آب از محل پل ها، آبروها و آب نماها جریان پیدا کرده است و مسافران نوروزی می توانند با خیال راحت و رعایت جوانب اطمینان، از شریان های ارتباطی استان کرمان گذر کنند.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان به مسافران نوروزی با تاکید بر اینکه مسافران نوروزی در حاشیه رودخانه های سیلابی، آب نماها، مسیل ها حتی رودهای کم آب از گرفتن عکس سلفی خودداری کنند گفت: با توجه به شدت بارندگی در برخی از شهرستان ها مسافران حاشیه ایمنی رودخانه ها را برای توقف رعایت کنند.
وی ادامه داد: افراد حین سفر در مناطق سیلابی از آب نماهای واقع در شریان های ارتباطی استان کرمان با احتیاط عبور کنند و پیش از تردد با استفاده از سامانه 141 از وضعیت مسیرها آگاه شوند.
7420/ 5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي راهداري كرمان محورهاي ارتباطي سيل و آب گرفتگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۷۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، احمد قیومی در مراسم تجلیل از خادمان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر تهران، گفت: اتفاقات خوبی در کمیته‌های مختلف، چون حمل و نقل، هلال احمر، اورژانس، راهنمایی و رانندگی، راه آهن، فرودگاه، اتوبوس رانی و کارگروه‌ها  در خدمت رسانی به مسافران نوروزی شاهد بودیم.

وی با اشاره به اهمیت پیش بینی‌های هواشناسی در ایام نوروز، افزود: هواشناسی نیز هم پای دیگر کمیته‌ها بسیار دقیق و بصورت منظم و روزانه فعالیت کرد.

فرماندار تهران با اشاره به کاهش تصادفات در ایام نوروز گفت: در ایام نوروز شاهد کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهری تهران بودیم و این امر محقق نمی‌شد مگر در بررسی نواقص مختلف که در شورای ترافیک فرمانداری پیگیری شد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران نیز در این مراسم گفت: تهران در حوزه گردشگری از ظرفیت‌های ویژه‌ای برخوردار است و باید این ظرفیت را به مردم معرفی کرد.

مهدی چمران خطاب به اعضای ستاد سفر‌های نوروزی پایتخت تاکید کرد: تهران مملو از آثار دیدنی و فاخر است که حتی خود تهرانی‌ها هم با این اماکن آشنا نیستند و باید این اماکن را به مردم تهران و مسافران معرفی کرد.

 

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • بازگشایی محورهای سیستان و بلوچستان تا ۴۸ ساعت آینده
  • طرح نوروزی راهداری کردستان به روایت آمار
  • پایان دوران سلطنت هتل‌ها
  • آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان
  • سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار / امدادرسانی فوری به مسافران گرفتار در سیل
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • حجم سنگین برف گردنه تته کردستان در بهار ۱۴۰۳
  • مسدودی راه ارتباطی ۷ روستای ریگان/ مدارس شرق استان کرمان تعطیل شد