Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال امید کشورمان پس از گلزنی مقابل یمن شادی گل خاصی از خود به نمایش گذاشت. ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگارورزشی خبرگزاری تسنیم, تیم‌های فوتبال امید ایران و یمن در چارچوب دیداری از مرحله مقدماتی انتخابی المپیک 2020 توکیو از ساعت 18:45 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی از حواشی این بازی در زیر می‌آید:

* محمد دانشگر، فرشیداسماعیلی و داریوش شجاعیان سه بازیکن استقلال در اواسط بازی در ورزشگاه آزادی حاضر شدند و در بین دو نیمه هم ورزشگاه را ترک کردند.

* در شروع نیمه دوم موج حملات تیم ایران روی دروازه یمن زیاد شد و در همین راستا رضا شکاری، بازیکن لژیونر رستوف روسیه زننده اولین گل تیم امید بود. شکاری در ادامه پس از گلزنی شادی گل خود را با هواداران تقسیم کرد و به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

* پس از گل اول تیم امید، مربیان و نیمکت‌نشینان این تیم به شدت خوشحالی کردند.

* گل زیبای مهدی مهدی‌خانی به یمن تماشاگران و حاضران در استادیوم را به شدت به وجد درآورد و در ادامه مهاجم تیم امید به سمت نیمکت تیم خود رفت و با مربیان و هم‌تیمی‌های خود به شادی پرداخت. شادی گل مهدی‌خانی در نوع خود هم بسیار جالب بود و مقابل کرانچار به او احترام نظامی گذاشت.

* در بیشتر دقایق بازی باران در ورزشگاه آزادی می‌بارید.

* بعد از پایان بازی ابراهیم شکوری، حسین کلانی و محمدرضا ساکت برای تبریک به اعضای تیم امید به رختکن این تیم رفتند.

مسابقات فوتبال انتخابی المپیک 2020|برتری 3 گل مقابل یمن برای صدرنشینی کافی نبود/ سرنوشت صعود به دیدار با عراق کشیده شدحاشیه دیدار ایران - یمن| از حضور شفر تا حمایت کم‌رنگ تماشاگران/ 2 بازیکن استقلال تشویق شدند + تصاویر

 

انتهای پیام/

R7869/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال امید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال امید تیم فوتبال امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۷۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار عجیب ستاره بدون حاشیه فوتبال ایران؛ بیشتر احتیاط کنید!

به گزارش همشهری‌آنلاین، بعد از پایان بازی نفت و پرسپولیس، تصاویری منتشر شد از شادی دانیال اسماعیلی‌فر که برخی آن را حاوی اشاره‌ای توهین‌آمیز دانسته بودند. اسماعیلی‌فر بعد از به‌ثمر رساندن گل اول با یکی از انگشتانش حرکتی انجام می‌دهد که به قول معروف «منشوری» بوده. از این رفتارها در فوتبال ایران متأسفانه زیاد داریم و طبعا قادر به نیت‌خوانی هم نیستیم.

اگر قطعی شده باشد که قصد اسماعیلی‌فر اهانت بوده، حتما باید جریمه شود، اما نکته اینجاست که او از نظر شخصیتی یکی از بهترین و بی‌حاشیه‌ترین فوتبالیست‌های کشور به شمار می‌آید که اهل کتابخوانی است و در همه این سال‌ها یک سر سوزن جنجال نداشته. این یعنی احتمالا منظوری نداشته اما وقتی شما در تیم‌های پرهواداری مثل پرسپولیس و استقلال بازی می‌کنید، باید حواس‌تان به تک‌تک رفتارهایتان باشد، چون هزاران چشم شما را زیرنظر دارد.

کد خبر 845698 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • روایت مسئول برگزاری لیگ یک از لغو عجیب بازی سرنوشت‌ساز
  • مهدی: دیدار‌های سه هفته پایانی همزمان برگزار می‌شود
  • پیشکسوت تیم فوتبال استقلال: بخت پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از استقلال است
  • واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال داده می‌شود؟
  • سهیل مهدی: خودمان راخرج قهرمانی یا سقوط تیم‌ها نمی‌کنیم
  • تمجید کونسیسائو از طارمی؛ مهدی متعهد و حرفه‌ای است
  • تمجید کونسیسائو از مهدی طارمی/ مهاجم ایرانی متعهد و حرفه ای است
  • رفتار عجیب ستاره بدون حاشیه فوتبال ایران؛ بیشتر احتیاط کنید!
  • جام جم: تاج، از گل‌محمدی بازی نخورد!