Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@05:40:49 GMT

دولت قدردان خانواده شهداست

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۷۰۸۸

دولت قدردان خانواده شهداست

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران قدردان خانواده شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران است.

به گزارش ایرنا، اقبال عباسی عصر یکشنبه در دیدار با خانواده شهید 'داراب ربیعی فرادنبه' از توابع شهرستان بروجن تاکید کرد: از خودگذشتگی های شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و خانواده آنان نقش مهمی در کسب بسیاری موفقیت های این مرز و بوم ایفا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هیچکدام از مسئولان حق ندارند در رسیدگی به امور شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و خانواده آنان برخورد سیاسی، جناحی، سلیقه ای و یا شخصی داشته باشند.
عباسی تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی موظفند در راستای خدمات رسانی به شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران نهایت تلاش را انجام دهند.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری بیش از 2 هزار و 400 شهید تقدیم میهن اسلامی ایران کرده است.
استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین در بازدید از روند فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بروجن تاکید کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون 160 هزار خودرو در شهرستان بروجن تردد کرده که از این تعداد 8 هزار مسافر در نقاط مختلف شهرستان بروجن اسکان یافته اند.
اقبال عباسی افزود: روند فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بروجن مطلوب و از وضعیت مناسبی برخوردار است.
وی همچنین در بازدید از بیمارستان ولیعصر (عج) بروجن تصریح کرد: در تعطیلات نوروزی خدمات بهداشتی و درمانی با کیفیت مطلوبی به مسافران ورودی به چهارمحال و بختیاری ارائه شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: بروجن از مهمترین مقاصد گردشگری مسافران ورودی به استان است.
مهرداد جوادی تصریح کرد: این اداره کل برای توسعه گردشگری بروجن برنامه ریزی می کند.
وی یادآور شد: دعوت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری بروجن در دستور کار این مدیریت قرار دارد.
به گزارش ایرنا، 480 پایگاه در ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی چهارمحال و بختیاری به مسافران و گردشگران ورودی به این استان خدمات رسانی می کنند.
7362/6021

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي دولت شهداء چهارمحال و بختياري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۷۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ،مسعود مثنوی گفت : در زمان اجرایی طرح ۴۶ هزار و ۷۶۲ مورد اطلاع رسانی در زمینه نقاط حادثه خیز و آسیب پذیر و راهنمایی مسافرین به نقاط ایمن صورت گرفته است.

وی گفت: همچنین ۲۶ هزار و ۹۸نفر نیز به پویش بهرفت(بهبود رفتارهای ترافیک) پیوستند و ۲۶ هزار و ۴۷۰ کودک از فضای دوستدار کودک بهره‌مند شدند.

مثنوی بیان داشت: ۱۲هزار و ۵۱۳نفر به خیمه نماز و غرفه فرهنگی، ۵۹۹۵ نفر به غرفه طرح یاس، مراجعه کردند.

وی بیان داشت: سنجش و کنترل میزان فشار و قند خون برای ۲۲هزار و ۷۳۰ نفر انجام و ۵۳۴۴بسته موادغذایی جهت افطار در بین مراجعه کنندگان‌ توزیع شد.

مثنوی تصریح کرد: همچنین در راستای اجرای پویش سبز (حفظ محیط زیست و منابع طبیعی) ۱۴۵۶۸ اصله نهال توزیع و غرس شد.

وی با اشاره به خدمات تیم سحاب گفت: ایمن سازی ۳۹۲۶منطقه و اماکن تفریحی، پیشگیری‌ از بروز ۳۳۱۱حادثه، ارائه ۴۹۶۱خدمت امدادی و کمک های اولیه، ۱۰۸۳۶ مورد آموزش مهارت های ایمنی امدادی و نحوه سنجش فشار خون به مسافران‌ و گردشگران ارائه شد.

مثنوی گفت : در مجموع برای اجرای طرح های مختلف سازمان جوانان در استان چهارمحال و بختیاری، ۱۸۵ هزار و ۶۳۲نفر خدمت ارائه شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895783

دیگر خبرها

  • ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری
  • دستان پر مهر خیران قفل گشای آزادی
  • برگزاری جشن گلریزان در بروجن
  • پیش‌بینی تداوم بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌ و بختیاری
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری
  • بامداد امروز بروجن خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • بروجن خنک‌ترین نقطه چهارمحال وبختیاری
  • بهره‌مندی ۱۸۵هزار مسافر از خدمات هلال احمر چهارمحال وبختیاری
  • تجهیز اورژانس هوایی چهارمحال و بختیاری به بالگردهای روز جهان