Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اسلامی در شورای مدیریت بحران استان مازندران گفت: بیش از ۶۴۰۰ واحد مسکونی در استان مازندران خسارت دیده است که ۵۷۰۰ واحد از این تعداد قابل تعمیر است و از طریق پرداخت تسهیلات کم‌بهره بنیاد مسکن خسارت‌ها جبران می‌شود.

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی روز یکشنبه در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان مازندران با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزرای اقتصاد، کشاورزی، نیرو و مسئولان استانی در ساری افزود: تاکنون بیش از ۴۰۰ نقطه حادثه‌خیز و رانشی در مازندران شناسایی شدند که مستعد ایجاد مشکل برای مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه علت اصلی سیلاب اخیر بارندگی شدید و تعرض به حریم رودخانه‌ها بود، افزود: باید در نخستین قدم از هرگونه تعرضی در حریم رودخانه‌های مازندران جلوگیری شود. در سیل اخیر به علت تعرض به رودخانه‌های اصلی، مسیر برخی از رودخانه ها به صورت کامل تغییر کرد.

اسلامی همچنین به خسارت بیش از ۶ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی در استان مازندران اشاره کرد و گفت: ۵ هزار و ۷۰۰ واحد از این تعداد قابل تعمیر است که از طریق پرداخت تسهیلات کم‌بهره از طریق بنیاد مسکن درصدد جبران خسارت هستیم.

وی همچنین به ساخت دیواره‌های ایمنی برای رودخانه ها و محورهای اصلی و فرعی استان اشاره کرد و گفت: این برنامه نیز در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۷۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام

                                                      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حبیب الله محبی اظهار داشت: طی ۲ سال گذشته ۱۴ هزار و ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه مسکن روستایی به هشت هزار و ۲۴۸ نفر پرداخت شده است.   وی با اشاره به پرداخت مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریالی کمک بلاعوض به متقاضیان حادثه دیده از حوادث غیر مترقبه در استان، افزود: این میزان تسهیلات به هزار و ۷۶۶ نفر پرداخت شده است.   مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام اضافه کرد: تحویل پنج هزار و ۴۶۰ تن سیمان و ۷۷۰ تن میلگرد رایگان به متقاضیان ساخت مسکن در مناطق محروم نیز توسط بنیاد مسکن طی ۲ سال گذشته در استان ایلام صورت گرفته است.   محبی مطرح کرد: در این بازه زمانی بیمه رایگان ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن روستایی در استان پرداخت شده است.   استان ایلام با ۵۸۰ هزار و ۱۵۸ نفر جمعیت دارای ۲۵ شهر و بیش از ۶۰۰ روستای دارای سکنه است.

دیگر خبرها

  • بنگاه داری بانک ها آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • ۲هزار مسکن فرسوده روستایی قم نوسازی می‌شود
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • خسارت به بیش از دوهزار واحدمسکونی وشهری سیستان و بلوچستان درسیلاب اخیر
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت