Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال به نمایندگی از این باشگاه از فدراسیون فوتبال خواست برای قضاوت دربی پیش رو از داوری باتجربه یا یک داور خارجی استفاده شود!

به گزارش تابناک ورزشی، علی خطیر درباره بحث قضاوت دربی دهم فروردین اظهار داشت: با اعلام اسامی داوران هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، این‌طور به نظر می‌رسد که کمیته داوران تصمیم دارد تا برای قضاوت دربی کسی را انتخاب کند که تا حدی حساسیت نسبت به این انتخاب از طرف هواداران باشگاه استقلال وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه دیدار استقلال و پرسپولیس حساس‌ترین دربی چند فصل اخیر است و تا حدی مسیر قهرمانی را مشخص خواهد کرد، از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ درخواست می‌کنیم درایت به خرج داده و از یک داور خارجی برای این بازی استفاده کنند و در صورتی که امکان استفاده از داور خارجی مقدور نیست، داوری را انتخاب کنند که تجربه قضاوت بین‌المللی یا دربی را داشته باشد تا از هرگونه حواشی احتمالی جلوگیری کند.

معاون ورزشی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: ما به سلامت کمیته محترم داوران و توانایی همه داوران عزیز ایرانی شکی نداریم و به هیچ عنوان قصد نداریم فضای دربی را به سمت و سوی دیگری ببریم یا خدای ناکرده به داوری توهین کنیم، اما هواداران استقلال نسبت به قضاوت داوری که اسمش در فضای مجازی مطرح شده است، حساسیت دارند و دوست داریم کسی انتخاب شود که قضاوت بین‌المللی یا تجربه دربی را داشته باشد تا خدای نکرده هیچ حرف و حدیثی در آخر بازی وجود نداشته باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: خطیر استقلال داور دربی داور خارجی دربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۷۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس آرسنال و چلسی در ورزشگاه امارات به مصاف همدیگر رفته‌اند. آرسنالی‌ها با شکست ۲-۰ مقابل استون ویلا در کورس قهرمانی عقب افتاده‌اند و تنها کاری که باید انجام دهند این است که همه بازی‌هایشان تا پایان فصل را ببرند و امیدوار باشند منچستر سیتی امتیاز از دست دهد.

در سمت دیگر چلسی در حال رقابت برای سهمیه لیگ کنفرانس و یا لیگ اروپاست و کار سختی برای رسیدن به این هدف دارد. آنها در بازی امشب با آرسنال از شانس بسیار کمی دارا هستند چراکه کول پالمر و مالو گوستو به دلیل بیماری و مصدومیت بازی امشب را از دست داده‌اند.

با این حال شرایط برای چلسی می‌توانست بدتر هم شود. در دقیقه ۹ در میانه میدان جکسون برای مهار توپ به سمت تاکه‌هیرو تومیاسو رفت و در همین حین پایش را بر روی مچ پای ستاره آرسنال قرار داد.


بازیکنان میزبان بلافاصله به سمت داور رفتند و از او خواستند جکسون را به دلیل خطای خطرناکش اخراج کند اما سایمون هوپر تصمیمی برای نشان دادن کارت قرمزش نداشت و ترجیح داد صحنه را ادامه دهد.

نکته قابل توجه این است که داور همچنین در مورد صحنه خطای جکسون گفت‌وگوی کوتاهی هم با VAR داشت اما تغییری در تصمیم اولیه ایجاد نشد و جکسون حتی یک کارت زرد هم دریافت نکرد.

دیگر خبرها

  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • گفتگوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • فرش قرمز آسیا زیرپای داوران زن ایرانی؛ کولاک گلاره و زری در بانکوک
  • انتخاب یک ایرانی به عنوان داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا