Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@15:42:18 GMT

استقلالی‌ها قبل از داربی به استادیوم آزادی آمدند

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۷۱۶۸

بازیکنان و سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران نظاره‌گر بازی دوم تیم ملی امید ایران برابر یمن بودند.

به گزارش ایسنا، در جریان روز دوم از رقابت‌های انتخابی المپیک، دو تیم امید ایران و یمن به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری سه بر صفر شاگردان کرانچار به پایان رسید.

حدود ۳۰۰۰ نفر به ورزشگاه آزادی آمده بودند و این بازی را از نزدیک تماشا کردند که به نسبت بازی قبل تعداد تماشاگر بیشتری به ورزشگاه آمده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی میهمانان ویژه‌ای داشت. فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان و محمد دانشگر بازیکنان استقلال و وینفرد شفر سرمربی این تیم، به ورزشگاه آزادی آمده بودند و این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

همچنین حسین کلانی و نیما نکیسا هم مثل بازی گذشته در استادیوم آزادی حضور داشتند.

در نیمه دوم این بازی بارش شدید باران موجب شد تا تماشاگران بازی به صندلی‌های بالاتر سکوها بروند.

تماشاگران این دیدار با توجه به بارش شدید باران از حمایت‌های خود کم نکردند و تا دقیقه آخر امید‌های ایران را تشویق کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی امید فوتبال تيم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۷۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز به جشن امام حسنی‌ها دعوتید/همه چیز آماده برگزاری جشن بزرگ

به گزارش خبرنگار مهر، اجتماع بزرگ محفل امام حسنی‌ها امروز از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸:۳۰ با حضور پرشور خانواده‌ها در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.‌

برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، سرودخوانی، هم‌خوانی، نور افشانی، اهدای هدایای بسیار ویژه و اجرای برنامه‌های مفرح و متنوع، بخشی از برنامه‌های جشن بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها خواهد بود. همچنین برای جشن قرآنی امام حسنی‌ها ۱۵۰ هزار پک اطعام افطار برای روزه داران تدارک دیده شده است.

در روزهای گذشته اقدامات لازم پیرامون سهولت در ورود و خروج عموم مردم، چگونگی تردد از طریق تونل‌ها به استادیوم آزادی، محل استقرار پارکینگ خودروها انجام شده است تا این مراسم قرآنی به نحو مطلوب در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شود.

همانطور که انتظار می‌رود برای رفتن به ورزشگاه آزادی سرویس‌های حمل‌ونقل عمومی در دسترس هستند. بدیهی است که در صورت تمایل با ماشین شخصی هم می‌توانید به استادیوم آزادی بروید.

در این مراسم علاوه بر پارکینگ‌هایی که در ضلع شرق و غرب استادیوم آزادی وجود دارد پارکینگ‌های دیگر نیز در سمت‌های شمال، شرق و غرب ورزشگاه پیش بینی شده است که شهروندان بتوانند به راحتی وسیله نقلیه خود را پارک و در مراسم حضور پیدا کنند.

همچنین شهروندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند از متروی ورزشگاه آزادی نیز جهت حضور در این مراسم استفاده کنند.

پلیس راهور تهران اعلام کرده که با توجه به اینکه پارکینگ‌های متعددی که در اطراف ورزشگاه پیش بینی شده است و همچنین حمل و نقل عمومی که از پارکینگ‌ها به محدوده استادیوم آزادی مهیا شده است بنابراین از شهروندان می‌خواهیم که وسیله نقلیه خود را در سطح و حاشیه معابر ورزشگاه آزادی پارک نکرده و در هنگام اتمام مراسم نیز از عجله و شتاب بپرهیزند و همکاری لازم را با پلیس راهنمایی و رانندگی مستقر در مراسم داشته باشند.

کد خبر 6062595 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • تصاویر پرشور میهمانان امام حسن (ع) در ورزشگاه آزادی | استادیوم پر از جمعیت شد
  • امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی/ ورود همچنان ادامه دارد
  • (ویدئو) ورزشگاه آزادی برای جشن ۱۵۰ هزار نفری آماده می‌شود
  • تا ساعتی دیگر محفل بزرگ قرآنی امام حسنی ها آغاز می شود
  • بزرگترین مراسم محفل قرآنی کشور در ورزشگاه آزادی/ همه چیز آماده یک گردهمایی با شکوه +عکس و فیلم
  • برای حضور در محفل امام حسنی‌ها،چگونه به ورزشگاه آزادی برویم؟
  • پلیس: از توقف در حاشیه معابر استادیوم آزادی خودداری کنید
  • از توقف در حاشیه معابر استادیوم آزادی خودداری کنید
  • امروز به جشن امام حسنی‌ها دعوتید/همه چیز آماده برگزاری جشن بزرگ
  • در حاشیه معابر استادیوم آزادی توقف نکنید