Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادیب مهاوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به کنترل شرایط و بحرانی نبودن وضعیت اروندکنار به سبب پیشروی آب رودخانه به سمت منازل مردم در برخی از مناطق، افزود: شرایط محیطی و عمومی در بازدید از شهر و روستاها بررسی شد، سیل بندهای شهر ترمیم شدند و کار ترمیم بندهای خاکی در روستاها نیز در حال انجام است.

وی اظهار کرد: به منظور ارائه تمهیدات لازم در مواجه با بروز احتمالی سیل، مسئولان شهری نشست اضطراری برپا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاوی تصریح کرد: ادوات و وسایل لازم برای مقابله با هرگونه طغیان احتمالی رودخانه در پی مد دوباره آن طی ساعات آینده فراهم می شود تا شهروندان اروندکنار متحمل هیچ گونه خسارتی نشوند.

به گزارش خبرنگار مهر، بالا آمدن سطح آب رودخانه اروند سبب خراب کردن سیل بندهای خاکی و پیشروی آب در نهرها و خیابان های شهر اروندکنار و روستاهای اطراف آن جاری شد و برای ساعاتی سبب مسدود شدن نهرهای ابودایر، عریض و متری از انهار شمالی شهر اروندکنار شد، اما در ادامه با جزر آب وضعیت به شرایط عادی برگشته است.

کد خبر 4574909

منبع: مهر

کلیدواژه: سیل خوزستان اروندکنار ابادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۷۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات بهسازی و ترمیم سیلبند‌های بلوار صنایع و شهید تندگویان

به گزارش جام جم آنلاین ؛ در این بازدید افشین مظفری بر تسریع در روند انجام کار با توجه به درخواست شهروندان تاکید کرد.

شهردار ایلام دلیل تاخیر در انجام کاررا فصل بارش عنوان کرد و افزود:، چون بارش‌ها بطور متناوب هر چند وقت یکبار شروع و موجب جاری شدن سیلاب و روان آب‌ها می‌شوند این عامل با توجه به انجام عملیات بهسازی در فنداسیون وکف سیلبند‌ها باعث هدر رفت مصالح می‌شود.

در این بازدید یاسان مهدوی معاون زیربنایی شهرداری نیز با اشاره به این نکته که در هماهنگی با کارشناسان سازمان هواشناسی شرایط جوی را در نظر داریم تصریح کرد: عملیات بهسازی سیلبند‌ها با تلاش مضاعف همکاران در زمان مناسب انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است سیلبند‌های شهر ایلام در دهه‌های قبل ساخته شده اند و به دلیل فرسودگی تاب آوری آنان در برابر سیلاب کم است

دیگر خبرها

  • آسیب سیلاب به دیوارحایل و کناره بندی رودخانه ملنتی جیرفت
  • تخریب بند خاکی غیرمجاز در سرخس
  • تغییر نگرش از رویکرد کنترل سیلاب به سمت مدیریت سیلاب
  • سرریز شدن ۲ سد خاکی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • آغاز عملیات بهسازی و ترمیم سیل‌بندهای ۲ بلوار شهر ایلام
  • آغاز عملیات بهسازی و ترمیم سیلبند‌های بلوار صنایع و شهید تندگویان
  • راه ارتباطی هشت روستای کوهستانی منطقه ریگان قطع شده است
  • اقدامات پیشگیرانه سیل در شهرستان های خاتم و مروست
  • آماده باش آتش‌نشانان یزدی برای کنترل آبگرفتگی‌های احتمالی
  • آمادگی برای کنترل سیلاب‌های احتمالی در جنوب سیستان وبلوچستان