Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مرکزی از آمادگی همه دستگاه‌ها در مرکز استان و شهرستان‌ها برای مقابله با وقوع سیلاب احتمالی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی روز یکشنبه ۴ فروردین در ستاد اجرایی خدمات سفر استان از آمادگی همه دستگاه‌ها در مرکز استان و شهرستان‌ها برای مقابله با وقوع سیلاب احتمالی خبر داد و گفت: به فرمانداران ابلاغ‌شده تا در شهرستان حضورداشته باشند تا در صورت بروز مشکل ناشی از بارش‌ها و سیلاب برای خدمات‌رسانی و مقابله با آن به‌سرعت وارد عمل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقازاده ادامه داد: تجهیزات راهداری موردنیاز برای مقابله با سیلاب تهیه‌شده و نیروهای خدمات رسان و امدادی در حال آماده‌باش کامل به سر می‌برند و در صورت وقوع سیل در استان هم‌جوار نظیر لرستان هم این آمادگی برای اعزام نیرو در استان مرکزی وجود داد.

استاندار مرکزی از افزایش حدود ۲۰درصدی سفرهای نوروزی نسبت به سال قبل هم خبر داد و گفت: ۱۰۰درصد مکان‌های گردشگری استان اشغال‌شده که این نشان از استقبال خوب هم‌وطنان از اماکن گردشگری استان مرکزی است.

آقازاده از تجهیز ۳۹هزار مکان اقامتی در استان هم خبر داد و افزود: به دلیل استقبال خوب هم‌وطنان این مکان‌ها به ۴۳هزار مکان اقامتی افزایش‌یافته است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۷۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز ملی گندم و نان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سی و یکم فروردین، روز ملی گندم و نان بر فعالان زنجیره‌ گندم تا نان در استان مرکزی و سراسر کشور گرامی‌ باد.

استان مرکزی در تولید آرد و نان کامل سبوس‌دار در کشور پیشگام بوده و بزرگ‌ترین کارخانه تولید آرد کامل کشور با فناوری بومی و استاندارد در استان فعال است.

اکنون حدود ۹۰ نانوایی در استان مرکزی، نان را با آرد کامل پخت و عرضه می‌کنند. این در حالی است که پارسال بیش از ۲۵۵ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در استان مرکزی خرید تضمینی شد. این میزان خرید رشد ۳۰ درصدی را نسبت به سال ۱۴۰۱ و رشد ۱۹۰ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۰ را نشان می‌دهد.

استان مرکزی از جمله استان‌هایی است که در بحث تأمین نیاز خود در حوزه نانوایی، صنف و صنعت از مسیر تولید استان، خودکفا است.

دیگر خبرها

  • روز ملی گندم و نان
  • سامانه‌های پدافندی ایران برای مقابله با حمله احتمالی اسرائیل
  • تأمین اعتبارات لازم برای مقابله با خسارتهای سیلاب
  • شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان
  • فرمانده کل ارتش: در آمادگی کامل هستیم
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان وبلوچستان
  • سرلشکر موسوی: هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان‌کننده روبه‌رو خواهد شد
  • ادعای فرماندهی مرکزی آمریکا درباره مقابله با دو پهپاد یمنی
  • آماده باش ۴۸ تیم راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب
  • ۴۸ اکیپ راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب آماده باش هستند