Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@13:54:28 GMT

مه غلیظ گردنه ایرانخواه در تکاب را فرا گرفته است

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۷۲۵۸

مه غلیظ گردنه ایرانخواه در تکاب را فرا گرفته است

مهاباد - ایرنا - دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران تکاب گفت: مه غلیظ از ظهر امروز /یکشنبه/ گردنه های سخت گذر محور تکاب - دو راهی ایرانخواه را فراگرفته و موجب کاهش دید افقی در این جاده شده است.

حبیب الله شیوخی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه وجود مه غلیظ در این محور اختلال در تردد خودروها را به دنبال داشته است، افزود: رانندگان و مسافران نوروزی در صورت تردد در این محور با احتیاط کامل و تجهیزات ایمنی مناسب و کافی حرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: با توجه به آغاز بارش برف و باران در منطقه از ساعاتی دیگر و احتمال کولاک شدید، رانندگان از تردد شبانه در محور تکاب - دو راهی ایرانخواه خودداری و برای سفر به تکاب از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.
وی افزود: راهداران و سایر نهادهای امدادی و خدمات رسان تکاب برای ارایه خدمات جاده ای به مسافران نوروزی آماده هستند.
دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران تکاب ادامه داد: با توجه به ورود سامانه جدید بارشی از غرب کشور و بارندگی های گسترده، احتمال وقوع سیلاب در این شهرستان به ویژه در مناطق روستایی نیز وجود دارد.
شیوخی با بیان اینکه ادارات و دستگاه های اجرایی خدمات رسان تکاب برای مقابله به حوادث سیلاب احتمالی در آماده باش کامل قرار دارند، اظهار داشت: شهروندان و مسافران نوروزی با توجه به هشدارها و رعایت نکات ایمنی، از نزدیک شدن و توقف در مسیل ها و حاشیه رودخانه ها به طور حتم خودداری کنند.
به گزارش ایرنا، تکاب از شهرهای سردسیر و کوهستانی کشور است که در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و زمستان هایی سخت و طولانی دارد به طوری که در فروردین ماه نیز این شهرستان شاهد بارش برف و سرمای زمستانی است.
7514/6185/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مه گرفتگي جاده ايرانخواه آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۷۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت

رسول معروفی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: همزمان با دریافت گزارشی مبنی بر تصادف در محور سد شهیدکاظمی روستای آلبلاغ، بلافاصله نیرو‌های امداد و نجات این سازمان به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: این حادثه رانندگی مرگبار بر اثر برخورد شدید یک دستگاه کامیونت فوتون با پراید بود که راننده پراید در دم جان باخته و راننده کامیون نیز مصدوم شده و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان بیان کرد: جسد راننده پراید توسط آمبولانس آتش‌نشانی به سردخانه بیمارستان انتقال داده شد.

به گفته معروفی، علت حادثه توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی در حال بررسی است.

شهرستان بوکان در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد و پلیس راه ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • تصادف در محور بروجن به لردگان دو فوتی برجای گذاشت
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • طرح الگو کشت به طور جدی دنبال شود/ نگاه دولت به کشاورز ویژه باشد
  • آغاز طرح جهادی خدمات رسانی در مناطق هشت گانه شهرداری
  • از کجا بفهمیم غلظت خون داریم؟ | علائم غلظت خون را بشناسید
  • محور چابهار - نیک‌شهر بازگشایی شد
  • نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشدار دهنده جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی شهرستان تکاب دریکسال گذشته