Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی وزیر کشور گفت: میزان محرومیت در روستاهای سیل زده استان خراسان شمالی بیشتر است .

دکتر مهدی جمالی نژاد در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده مانه و سملقان به خبرنگار شبستان گفت: بیشترین خسارت وارد شده در این استان بیشتر در حوزه راه ها بوده است.

 

وی میزان خسارت های وارد شده به خراسان شمالی بر اثر وقوع سیلاب را کمتر از استان های گلستان و مازندران عنوان کرد و افزود: بیشترین خسارت سیلاب را در استان های گلستان داشتیم و رقم کلی خسارت ها در سه استان گلستان و مازندران و خراسان شمالی  تا چند روز آینده اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مسئول با بیان این مطلب که برای بازدید میدانی از مناطق سیل زده خراسان شمالی در این استان حضور یافتم، گفت: مبلغ ۵ میلیارد تومان به استان خراسان شمالی و مبلغ ۳۰ میلیارد تومان نیز به استان گلستان اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه  اولین اقدامی که باید برای روستاهای سیل زده این استان انجام داد ساخت راه های سیل زده و ساخت چندین پل ارتباطی است؛ افزود: تعداد زیادی از راه های مواصلاتی روستاهای سیل زده در این شهرستان تخریب و ارتباط روستاها قطع شده است و هرچه سریعتر باید در حوزه راه ورود پیدا کنیم.

 

جمالی نژاد با افزودن اینکه کمک ها در قالب ماده ۱۲ به این استان انجام خواهد شد تا خسارت های وارد شده برطرف شود؛ با اشاره به اینکه طی یکی دو ماه اینده بارندگی های خیلی خوبی خواهیم داشت گفت: باید تمهیدات لازم برای بارندگی یکی دو ماه آینده اندشیده شود.

 

معاون عمرانی وزیر کشور تصریح کرد:خشکسالی های سال های اخیر باعث شده که خیلی از مدیران از انجام برخی از پروژه ها آبخیزداری غافل شوند.

پایان پیام/638

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل بارندگی و سیلاب خبرگزاری شبستان گلستان خسارات سیل گلستان مراسم اعتکاف اعتکاف سیلاب خسارت سیلاب معاون وزیر کشور اجتماعی مانه و سملقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۷۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید میدانی وزیر کشور از نحوه امدادرسانی در مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان

احمد وحیدی وزیرکشور به همراه محمدکرمی استاندار سیستان و بلوچستان به صورت میدانی از نحوه امدادرسانی به مناطق سیل زده این استان بازدید کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • وزیر کشور از وضعیت سیلاب در سیستان و بلوچستان بازید کرد
  • بازدید وزیر کشور برای دومین روز متوالی از مناطق درگیر سیل جنوب استان
  • دستورات میدانی وزیر کشور در مناطق سیل‌زده کنارک
  • دستورات میدانی وزیر کشور در مناطق سیل‌زده کنارک + فیلم
  • بازدید میدانی وزیر کشور از نحوه امدادرسانی در مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان
  • بازدید وزیر کشور از مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۱۸۰۰ میلیاردی سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
  • بازدید وزیر کشور از پروژه پل B1 و کنارگذر شمالی کرج
  • طرح مهم عمرانی خراسان شمالی در بودجه ۱۴۰۳ اعتبار گرفت
  • ۹ طرح مهم عمرانی خراسان شمالی در بودجه ۱۴۰۳ اعتبار گرفت