Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهیار میرخشتی، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، درخصوص وقوع یک فقره سانحه رانندگی در استان گفت: امروز یکشنبه ۴ فروردین ماه، یک دستگاه نیسان در محور هندیجان-ماهشهر واژگون شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در کیلومتر ۲۰ محور مذکور رخ داد، بیان کرد: نیور‌های امدادی مرکز اورژانس ۱۱۵ بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرخشتی اظهار داشت: در این حادثه ۱۲ نفر شامل؛ ۶ نفر زن ۴۲، ۱۰، ۱۶، ۲۸، ۷، ۲۱ ساله و ۶ نفر مرد ۹، ۵، ۱۳، ۳، ۱۵ و ۲۸ ساله مصدوم شدند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان تصریح کرد: تکنسین‌های مرکز اورژانس پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، مصدومان را بوسیله آمبولانس به بیمارستان معفی ماهشهر انتقال دادند.

انتهای پیام/گ

واژگونی نیسان، ۱۲ نفر را راهی بیمارستان کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۷۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: بر اثر برخورد دو خودروی پیکان در محور میانه خلخال، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا صبح امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو خودروی سواری پیکان در محور میانه خلخال با یکدیگر به‌طور شاخ به شاخ تصادف کردند و در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در این تصادف دو خودروی پیکان ساعت ۱۴:۰۰ روز گذشته _دوشنبه سوم اردیبهشت_ که در محور میانه خلخال رخ داد، دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی ادامه داد: این حادثه پنج مصدوم داشت که توسط دو آمبولانس حاضر در محل پس از اقدامات اورژانسی کارشناسان اورژانس به بیمارستان برکت میانه منتقل شدند.

کد خبر 747126

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران