Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال امید یمن گفت: بازی خوبی را دیدیم، ایران در این بازی روی 3 ضربه ایستگاهی به گل رسید.

طرفداری- سامی نعاش، سرمربی تیم امید یمن بعد از شکست تیمش مقابل تیم امید ایران گفت: 

بازی خوبی را مشاهده کردیم. ایران روی سه ضربه ایستگاهی گلزنی کرد. این بازی ارزش دیدن را داشت و بازی خوبی بود.

به نقل از فارس، وی در مورد اینکه با حذف یمن آینده این بازیکنان چطور رقم خواهد خورد، اظهار داشت: 

ما شرایط خاصی داشتیم یک ماه از جمع شدن تیم‌مان می‌گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین بازی ما با عراق بود و امروز هم دومین بازی خودمان را انجام دادیم. در گروه بسیار سختی بودیم عراق تیم شناخته شده‌ای است و ایران هم کیفیت خوبی دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۷۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیزاده: اوزونیدیس کاربلد است/۳ باخت اخیر کارمان را خراب کرد

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تأکید کرد، سرمربی این تیم کاربلد است و جوان‌های تیم گل‌گهر باید قدر کار کردن با او را بدانند. - اخبار ورزشی -

علیرضا علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت ‌گل‌گهر و اینکه آیا به نظر او این تیم با هدایت اوزونیدیس نتایج خوبی در 23 هفته گذشته گرفته است، گفت: به نظر من همه چیز به سرمربی مربوط نمی‌شود و این را باید در نظر گرفت که تیم ما با تغییرات زیادی مواجه شد و 12 بازیکن خود را از دست داد. البته خودمان فکر می‌کردیم بهتر نتیجه می‌گیریم و تا قبل از اینکه با سه شکست اخیر مواجه شویم شرایط خوبی داشتیم، ولی این سه باخت کارمان را خراب کرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: همه چیز به سرمربی برنمی‌گردد. من گاهی اوقات به بچه‌ها می‌گویم که ما برای اوزونیدیس چه کار کردیم؟ من معتقدم او یک مربی کاربلد و حرفه‌ای است و رفتار بسیار خوبی با بازیکنان دارد. حتی وقتی یک بازیکن در شروع مسابقه عملکرد خوبی ندارد، اوزونیدیس برخلاف خیلی از مربیان آن بازیکن را تعویض نمی‌کند، چون نمی‌خواهد بازیکن را خراب کند.

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان همچنین یادآور شد: وقتی تیمی با تغییرات زیاد مواجه می‌شود، طبیعتاً نیاز به زمان دارد. من فکر می‌کنم سرمربی ما عملکرد مثبتی داشته است. او به بازیکنان جوان ما میدان داده است و آنها باید قدر کار کردن با اوزونیدیس را بدانند. در لیگ برتر هر مربی حاضر نمی‌شود به بازیکنان جوان میدان بدهد، ولی سرمربی ما این کار را انجام داد.

علیزاده در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است در پایان فصل از گل‌گهر جدا شود، تصریح کرد: نمی‌دانم چه تصمیمی خواهم گرفت و باید دید شرایط چگونه پیش خواهد رفت. در این سال‌ها پیشنهادهای خوبی به من رسید، ولی در نهایت ماندم، حالا هم چیزی قابل پیش‌بینی نیست و باید صبر کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!
  • توضیح امید عالیشاه در مورد شدت مصدومیتش
  • آمار پرسپولیس برابر نفت آبادان؛ نرخ امید گل، مثل همیشه بالا! + عکس
  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • رکورد ابدی مصطفی پاشا در تراکتور!
  • سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد
  • لورنتزو پلگرینی: به خاطر ده روسی خودمان را در آتش می‌اندازیم؛ رم در مسیر درستی قرار دارد
  • علیزاده: اوزونیدیس کاربلد است/۳ باخت اخیر کارمان را خراب کرد
  • مورایس: نتایج بد سپاهان؟ شاید چون موهایم بلند است!
  • مسیر آسیا از قزوین می‌گذرد