Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@22:19:16 GMT

استمهال پرداخت بدهی محکومین رانندگی مازندران و گلستان

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۷۳۱۵

استمهال پرداخت بدهی محکومین رانندگی مازندران و گلستان

تهران - ایرنا - صندوق تامین خسارت های بدنی با استمهال یک ساله بازپرداخت اقساط محکومین دیه حوادث رانندگی در استان های سیل زده گلستان و مازندران موافقت کرده است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی صندوق تأمین خسارت های بدنی ، علی جباری مدیر عامل صندوق با ابراز همدردی با هموطنان سیل زده در مناطق شمالی کشور اعلام کرد که این تصمیم در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست های اعلام شده از سوی دولت تدبیر و امید اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: براساس این تصمیم برای رفع نگرانی و کمک به سیل زدگان، یکسال استراحت برای پرداخت اقساط در نظر گرفته شداست.
اقتصام* شبس**1917

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد صندوق تامين خسارت استمهال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۷۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۳۲۶ میلیارد ریال تسهیلات به حوزه صنایع‌دستی گلستان

به‌گزارش جام جم آنلاین از گرگان محمدجواد ساوری روز یکشنبه ۲۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با اعلام این خبر گفت: در سال گذشته به‌منظور حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی حوزه صنایع‌دستی گلستان، مبلغ ۳۲۶ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال تسهیلات به ۳۸۷ طرح اشتغال‌زایی صنایع‌دستی استان پرداخت شد. مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان خاطرنشان کرد: از این میزان تسهیلات پرداختی مبلغ ۲۱۳ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال برای ۳۴۲ طرح در حوزه مشاغل خانگی به هنرمندان تمام شهرستان‌های استان پرداخت شد. او اضافه کرد: تسهیلات مشاغل خانگی با نرخ سود ۴ درصد و با بازپرداخت ۵ساله به افرادی تعلق می‌گیرد که توانایی انجام فعالیت دریکی از رشته‌های مصوب صنایع‌دستی را در منزل داشته باشند. ساوری همچنین بیان کرد: در این مدت همچنین مبلغ ۱۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸ به ۴۵ طرح صنایع‌دستی پرداخت شده است. این تسهیلات با نرخ سود ۱۰ درصد به هنرمندان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • افزایش شعب پرداخت خسارت بدنه خوردو بیمه البرز
  • با عوامل خسارت‌زای گندم و جو در مازندران مبارزه شد
  • پرداخت ۳۲۶ میلیارد تسهیلات به صنایع‌دستی گلستان
  • نصب ۱۱ هزار تابلوی علائم اخطاری در راه‌های مازندران
  • پرداخت بیش از ۲۷۸ میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان
  • بیش از ۱۹۲ میلیارد تومان مابه التفاوت دیه مرد و زن توسط صندوق خسارت بدنی پرداخت شد+ فیلم
  • پرداخت بیش از ۳۲۶ میلیارد ریال تسهیلات به حوزه صنایع‌دستی گلستان
  • پرداخت ۶ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان خسارت توسط صندوق خسارت بدنی
  • پرداخت غرامت خسارت به کشاورزان در غرب استان اصفهان + فیلم
  • افزایش سقف پرداخت خسارت صندوق بیمه حوادث طبیعی چقدر اثرگذار است؟