Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سامی نعاش در نشست خبری بعد از شکست مقابل تیم امید ایران گفت: بازی خوبی را مشاهده کردیم. ایران روی سه ضربه ایستگاهی گلزنی کرد. این بازی ارزش دیدن را داشت و بازی خوبی بود.

وی در مورد اینکه با حذف یمن آینده این بازیکنان چطور رقم خواهد خورد، اظهار داشت:  ما شرایط خاصی داشتیم یک ماه از جمع شدن تیم‌مان می‌گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین بازی ما با عراق بود و امروز هم دومین بازی خودمان را انجام دادیم. در گروه بسیار سختی بودیم عراق تیم شناخته شده‌ای است و ایران هم کیفیت خوبی دارد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم امید ایران تیم امید یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۷۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گره کور عشق آباد به دست کنعانی باز شد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران شرایط کاملا متفاوتی را به نسبت بازی رفت با ترکمنستان که هفته پیش در ورزشگاه آزادی برگزار شد، تجربه کرد.

در بازی قبلی حسین کنعانی مقابل ترکمنستان دبل کرد تا طی چند روز برای پرسپولیس و تیم ملی در یک بازی دو گل زده باشد.

مدافع آخر تیم ملی در این مسابقه نیز نقش مهمی ایفا کرد. زمانی که چمن مصنوعی بی‌کیفیت کپه داغ راه کارهای تاکتیکی را بسته بود، آگاهی محیطی بالای کنعانی در خط دفاعی و پاس بلند مستقیم او به نزدیکی محوطه برای طارمی، منجر به تک گل ایران شد. روی پاس کنعانی، طارمی با ضربه سر پاس گل داد و قایدی کار را تمام کرد.

ویدئو: 328366

حسین کنعانی در این بازی همچنین می‌توانست باز هم گل بزند و روی ارسال رامین رضاییان در نیمه دوم ضربه سر زد که با اختلاف اندک از کنار دروازه بیرون رفت.

کنعانی این روزها در تیم ملی و پرسپولیس می‌درخشد و به نظر می‌رسد اگر درگیر حواشی نباشد می‌تواند در هر بازی موثر نشان دهد.

دیگر خبرها

  • صادرات حدود ۵۲ میلیارد مترمکعب گاز به عراق به ارزش ۱۵ میلیارد دلار
  • صادرات حدود ۵۲میلیارد مترمکعب گاز به عراق‌ به ارزش ۱۵میلیارد دلار
  • صادرات حدود ۵۲ میلیارد مترمکعب گاز به عراق‌ به ارزش ۱۵ میلیارد دلار
  • مربی تونس تقلب پنالتی رساند (عکس)
  • چرا مردم ایران برای کار به عراق می‌روند؟ پاسخ تلخ یک مسئول
  • گره کور عشق آباد به دست کنعانی باز شد!
  • انگلیس ۲- بلژیک ۲: بیلینگام و نجات در دقیقه ۹۵ + لحظات حساس بازی
  • هالند با پیراهن نروژ پنالتی هم گل نمی‌زند! (عکس)
  • مهدی قایدی بهترین شد
  • افغانستان و عراق مقصد فرآورده‌های طبیعی و سنتی ایران در سال ۱۴۰۲ بودند