Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرسن ونگر، سرمربی پیشین آرسنال به بازدید از مراحل آماده‌سازی قطر برای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ پرداخت و قهرمانی تیم ملی این کشور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ را نیز ستود. ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۸ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه استاد الدوحه قطر، آرسن ونگر گفت: در طول دوران فوتبالم در جام‌های جهانی زیادی شرکت کردم و همواره برای دیدن بازی‌ها از شهری به شهر دیگر باید پروازها را برنامه‌ریزی می‌کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جام جهانی 2022 در قطر هر کسی این فرصت را خواهد داشت تا یک اتفاق استثنایی را تجربه کند. تیم‌ها در تمام دوران رقابت‌ها بدون نیاز به سفر طولانی در یک محل می‌مانند. این مسئله به تیم‌ها اجازه می‌دهد از زمان جهت تمرین‌ها و یا استراحت بهره لازم را ببرند.

سرمربی پیشین آرسنال هنگام حضور در محل کمیته عالی پروژه‌ها و میراث جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: عالی است وقتی که می‌بینیم قطر دوران پس از جام جهانی 2022 را نیز مورد توجه قرار داده است. قطر برنامه‌های بسیاری را عملیاتی کرده تا این اطمینان که زیرساخت‌های جام جهانی 2022 پس از پایان رقابت‌ها نیز بلااستفاده نخواهند ماند، حاصل شود. ساخت و سازها و تجهیزات چشمگیر ورزشی جهت برآورده کردن نیازهای جامعه، جالب توجه است.

آرسن ونگر در خاتمه با اشاره به قهرمانی تیم ملی فوتبال قطر در جام ملت‌های آسیا 2019 گفت: هیچ‌کس انتظار نداشت قطر چنین دستاورد تاریخی را کسب کند و قهرمان شود. برنامه‌ریزی خوب و تکمیل برخی طرح‌ها از جمله آکادمی اسپایر دوحه نشان‌دهنده اهمیت آموزش و پرورش برای ظهور استعدادهای فوتبال در سنین پایین است. می‌توانم بگویم مدل قطری‌ها در این زمینه شایسته ستایش و دنباله‌روی است.

کمیته ساماندهی جام جهانی 2022 قطر: برنامه ما برگزاری جام با 32 تیم است اما آماده مذاکره هستیم

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال قطر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال قطر فدراسیون فوتبال قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۷۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکواندوکار کرمانشاهی راهی تایلند می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، آرین سلیمی تکواندو کار وزن ۸۷+ کیلوگرم در ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقه‌های قهرمانی آسیا قرار گرفت.
بیست و ششمین دوره مسابقه‌های تکواندو قهرمانی آسیا در روز‌های ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت ماه به میزبانی ویتنام در شهر «دانانگ» برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تکواندوکار کرمانشاهی راهی تایلند می شود
  • گروه مرگ در انتظار ایران در بازی‌های مقدماتی جام جهانی
  • محرومیت مجاهد خذیراوی و نیکبخت واحدی ربطی به فوتبال نداشت!
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ فروردین
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی فوتبال
  • بازسازی سیو جاودانه امیلیانو مارتینز در فینال جام جهانی 2022 / عکس
  • تیم ملی دیگر حریف آسان نخواهد داشت/ جوانگرایی باید با برنامه باشد
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۷‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات