Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@15:31:08 GMT

عملکرد گلزنان استقلال در سال ۹۷

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۷۴۷۷

عملکرد گلزنان استقلال در سال ۹۷

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال تهران در سال ۹۷ که از بازی این تیم با نفت تهران در تاریخ ۱۰ فروردین (در هفته بیست و ششم لیگ برتر آغاز شد) تا پایان هفته بیست و یکم هجدهمین دوره لیگ برتر ۳۷ بازی انجام داد و ۵۶ بار موفق به گلزنی شد.

آبی پوشان پایتخت بهار ۹۷ پنج بازی در لیگ برتر مقابل نفت تهران، سیاه جامگان مشهد، گسترش فولاد تبریز، پیکان تهران، سپاهان اصفهان، فینال جام حذفی برابر خونه به خونه بابل و ۲ بازی پایانی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل ۲۰۱۸ آسیا را برابر الریان قطر و الهلال عربستان و ۲ بازی در مرحله یک هشتم نهایی برابر ذوب آهن برگزار کردند و با احتساب ۲ بازی شان با السد قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در مجموع ۱۴ بازی انجام دادند که در این بازی ها ۲۱ بار موفق به گلزنی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مامه تیام(۶ گل) علی قربانی و وریا غفوری(۳ گل) فرشید اسماعیلی(۲ گل) جابر انصاری، امید نورافکن، سرور جپاروف، امید ابراهیمی، بوعالم خوخی(گل به خودی) روح الله باقری و مرتضی تبریزی گلزنان استقلال در این ۱۴ بازی بودند.

در رقابت های این فصل لیگ برتر استقلال تا پایان هفته بیست و یکم ۳۱ بار گلزنی کرده است که این گل ها از سوی وریا غفوری و فرشید باقری(۴ گل) آیاندا پاتوسی(۳ گل) فرشید اسماعیلی، محمد دانشگر، ایسما، اللهیار صیادمنش، مرتضی تبریزی(۲ گل) میلاد زکی پور، علی کریمی، رضا آذری، مهدی قائدی، طارق همام، گادوین منشا، روح الله باقری، جابر انصاری و علی عبدالله زاده(مدافع تراکتورسازی) و علیرضا عزت کرامت(هافبک سپیدرود) به ثمر رسیده است.

شاگردان وینفرد شفر در ۲ بازی ای که برابر نفت مسجد سلیمان و سایپا در جام حذفی برگزار کردند هم ۳ بار موفق به گلزنی شدند که روح الله باقری(نفت مسجد سلیمان) و فرشید اسماعیلی، الحاجی گرو(سایپا) برای این تیم گل زدند.

آبی های پایتخت تا پایان سال ۹۷ در مرحله گروهی فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا ۲ بازی هم مقابل الدحیل قطر و العین امارات برگزار کرده اند که در این دیدارها فقط با گلی که فرشید باقری در بازی با العین به ثمر رساند دروازه حریفشان را باز کردند.

در زیر اسامی گلزنان استقلال در سال ۹۷ را با هم مرور می کنیم.

۱- وریا غفوری(۷ گل)

۲- مامه تیام(۶ گل)

۳- فرشید اسماعیلی، فرشید باقری(۵ گل)

۴- علی قربانی، آیاندا پاتوسی، مرتضی تبریزی و روح الله باقری(۳گل)

۵- جابر انصاری، ایسما، محمد دانشگر، اللهیار صیادمنش(۲گل)

۶- سرور جپاروف، امید نورافکن، امید ابراهیمی، میلاد زکی پور، علی کریمی، رضا آذری، مهدی قائدی، طارق همام، گادوین منشا، الحاجی گرو، بوعالم خوخی(گل به خودی) علی عبدالله زاده(گل به خودی) علیرضا عزت کرامت(گل به خودی)

میانگین گلزنی استقلال هم در سال ۹۷ به ۱/۵۱ گل در هر بازی رسید.

بیشتر بخوانید:

کریمی: شخصیت استقلال، نقطه تفاوت است/ پیوستنم به استقلال مهم‌ترین اتفاق سال ۹۷ بود

شفر: مجیدی در آینده می تواند سرمربی استقلال شود / او الگوی خوبی برای جوانان است

فتحی: ناگفته‌های زیادی از گرفتن مجوز استقلال در آسیا دارم

انتهای پیام/

بهترین گلزنان استقلال در سال ۹۷ مشخص شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آاس رم دیشبه (دوشنبه) در هفته سی‌وسوم سری‌آ ایتالیا میزبان بولونیا بود و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد. سردار آزمون، مهاجم ایرانی رم در این بازی پس از مدت‌ها برای تیمش به زمین رفت و موفق به زدن گل شد تا تعداد گل‌هایش برای جالوروسی به عدد 3 برسد.

آزمون پس از بازی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «عالی بازی کردیم، نتیجه چیزی نبود که می‌خواستیم ولی ما به جنگیدن ادامه می‌دهیم. زنده‌باد رم!»

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898488

دیگر خبرها

  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • آمارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر| رشد قابل اعتنای گلزنی با حفظ رکورد دروازه‌بان استقلال
  • برنامه تمرینی ویژه برای مهرداد محمدی در استقلال
  • شهریار آقای گل و دبل لیگ برتر!
  • ستاره‌ای که خواب را از چشم بلینگام گرفت
  • بلینگام از آقای گلی لالیگا دورتر شد
  • پشت پرده خوشحالی خاص مهرداد محمدی بعد از گلزنی + عکس
  • همه بازی‌ها برایمان فینال است
  • تصویر تکراری: آغوش امن بازیکنان استقلال!