Web Analytics Made Easy - Statcounter

با دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدامات حمایتی این وزارتخانه از آسیب‌دیدگان سیل اخیر تسریع شد.

بر این اساس بازسازی خانه‌های مددجویان بهزیستی، توزیع اقلام مورد نیاز بین مددجویان بهزیستی به ویژه معلولان، تخصیص وام ۵ میلیون تومانی به بازنشستگان آسیب‌دیده، تعلق ۲ هزار وام قرض‌الحسنه به آسیب‌دیدگان، اعطای تسهیلات به تعاونی‌های آسیب‌دیده، تحت پوشش بیمه بیکاری قرار گرفتن کارگرانی که شغلشان را از دست داده‌اند، تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی صنعتی کشاورزی، تداوم خدمت‌رسانی مجموعه صنایع شیر پگاه به آسیب‌دیدگان از اهم این اقدامات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۷۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیر سیم های شارژ آسیب دیده توسط تعمیرکار مشهور تایوانی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه تعمیر ریموت کنترل تلویزیون با کمک یک مداد (فیلم) نحوه تعمیر لامپ LED قدیمی با کمک یک مداد (فیلم) تعمیر کردن لامپ LED با باتری قلمی (فیلم)

دیگر خبرها

  • ۲۰۰۰ بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد و بهزیستی آذربایجان‌شرقی توزیع شد
  • انفجار گاز در نوشهر ۲ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • تعمیر سیم های شارژ آسیب دیده توسط تعمیرکار مشهور تایوانی (فیلم)
  • آرزوهای مددجویان و نیازمندان را برآورده کنید!
  • برگزاری پویش «مثبت ماه» برای برآورده کردن آرزو‌های مددجویان
  • برگزاری پویش «مثبت ماه» برای برآورده کردن آرزوهای مددجویان
  • ارائه خدمات رایگان به آسیب دیدگان در مراکز بهزیستی
  • ریشه بیشتر آسیب‌های اجتماعی در استان اعتیاد و مشکلات معیشتی است
  • نماینده مجلس: واریز نشدن عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد قابل قبول نیست
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود