Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@17:08:06 GMT

به دلیل روان شدن بار ترافیکی، جاده هراز دوطرفه شد

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۷۵۴۴

رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: محور هراز دوطرفه شد.

سرهنگ سیاوش محبی در گفتگو با خبرنگار ایسنا، اظهار داشت: با توجه به روان شدن بار ترافیک در محور هراز محدودیت تردد یکطرفه از شمال به جنوب که از ساعت ۱۹ اعمال شده بود لغو شد.

وی افزود: هم اکنون تردد در محور هراز دوطرفه است.

رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: قرار بود این محدودیت تردد تا ساعت ۲ بامداد دوشنبه ادامه داشته باشد اما روان شدن ترافیک این محدودیت را لغو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش نیروهای راهداری و پلیس راه، این محور، دقایقی پیش بازگشایی شد و تردد در آن جریان دارد.

رییس پلیس راه شرق استان تهران در پایان گفت: از اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه به خوبی شرایط جاده ها و محورهای مواصلاتی شرق استان تهران را پوشش می دهند و مردم را آگاه می سازنند، کمال تقدیر و تشکر را داریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محور هراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۷۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین تا شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ در جاده‌های ارتباطی استان اعمال می شود.

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: به منظور تسهیل در رفت و آمد در جاده های ارتباطی شمال منتهی به پایتخت و بالعکس  محدودیت‌ ممنوعیت تردد موتورسیکلت اجرا می شود.

بر این اساس؛ تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ صبح شنبه اول اردیبهشت از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع و تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در این محور شمالی
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • تردد روان و عادی در جاده چالوس
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران