Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، رضا شکاری پس از بازی تیم امید مقابل یمن اظهار داشت: واقعاً بازی خیلی سختی بود، برای اینکه تیم یمن در بازی گذشته شکست خورده بود و در این بازی چیزی برای از دست دادن نداشت. یمنی‌ها در بازی امروز با تمام قدرت به میدان آمده بودند تا به پیروزی یا حداقل یک امتیاز دست پیداکند.

وی ادامه داد: باید از کرانچار و استیلی تشکر کنم که در این مدت کوتاه به من اعتماد به‌ نفس دادند تا آماده این بازی شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران یکی از تیم‌های مدعی آسیاست و هیچ تیمی جلودار ما نیست، در این بازی هم با قدرت به مصاف عراق می‌رویم تا این تیم را هم شکست دهیم.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم امید ایران رضا شکاری تیم امید یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۷۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟

شمارش معکوس لیگ بیست و سوم آغاز شده است و سرخابی‌های پایتخت با اختلاف بسیار کم در کورس قهرمانی حضور دارند. به اعتقاد پیشکسوت استقلال از حالا هر بازی برای این دو تیم حکم یک فینال را دارد و هیچ یک از تیم‌ها را در این مسیر نمی‌توان دست کم گرفت. به بهانه شرایط فعلی استقلال و واگذاری این تیم و همچنین اسپانسر جنجالی آبی‌ها با منصور رشیدی هم کلام شده‌ایم که در ادامه متن کامل گفتگو را می‌خوانیم؛

*رقابت نفسگیری در بالای جدول بین استقلال و پرسپولیس وجود دارد، نظر شما در مورد این کورس قهرمانی چیست؟

خب همانطور که می‌بینیم دو تیم فقط با اختلاف یک امتیاز در رده بندی قرار دارند. از حالا تمام بازی‌ها برای دو تیم مانند یک فینال تمام عیار خواهد بود. مخصوصا میانگین سنی بالای این دو تیم باعث می‌شود که در مقابل تیم‌های جوان کم بیاورند. دیدیم که استقلال در بازی مقابل شمس آذر از دقیقه ۷۰، ۸۰ کم بیاورد و ۲ گل بخورد. امتیاز گرفتن از حالا سخت می‌شود. تیم‌ها باید هم از لحاظ بدنی و هم روحی روانی برای کسب نتیجه در بالاترین حد ممکن باشند.

*بازی بعدی استقلال و پرسپولیس در لیگ به ترتیب با تراکتور و سپاهان است، نتیجه این دو بازی تا چه حد می‌تواند در تعیین قهرمانی نقش داشته باشد؟

قطعا هر دو بازی برای هر دو تیم ۶ امتیازی به حساب می‌آید. هم سپاهان هم تراکتور تیم‌هایی هستند که بازیکنان بسیار خوبی دارند و از هواداران زیادی بر خوردار هستند. سپاهان با برد در بازی قبلی با روحیه مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت و تراکتور نیز در تبریز از هوادارانش بهره می‌برد، برای همین هر دو بازی قطعا سخت خواهد بود و به نظرم هم پرسپولیس و هم استقلال به مساوی در این بازی‌ها قانع خواهند بود تا ببینند در ادامه راه چه اتفاقی رخ خواهد داد.

*نظرتان در مورد محرومیت سیدحسین حسینی چیست؟

اخبار را خواندم آخر با چه قانونی به خاطر یک دختر ۱۳، ۱۴ ساله هوادار فوتبال باید محروم شوید؟ چرا وقتی آن آقا مادر رئیس جمهور ونزوئلا را بغل کرد کسی چیزی نگفت و جریمه نشد؟ حتی در فیلم‌ها چیز‌های بدتری می‌بینیم چرا باید یک فوتبالیست را از بازی کردن به خاطر چنین اتفاقی محروم کرد. نمی‌دانم اسمش را چه چیزی بگذارم، فاجعه است. ۳۰۰ میلیون برای یک اتفاق. بیش از این هم نمی‌شود حرف زد.

*پس از کش و قوس‌های فراوان استقلال و پرسپولیس هم واگذار شدند.

بله من خودم هم بازنشسته شرکت نفت هستم می‌دانم که این شرکت‌ها از صندوق‌هایی که دارند تیم را خریداری کرده‌اند. امیدوارم که مشکلات هر دو تیم برطرف شود، اما از نظر من مشکلات بیشتر از این حرف هاست. هر سال یک اتفاق و مشکل جدید در فوتبال ایران رخ می‌دهد و مشکلات جدیدی اضافه می‌شود که این تیم‌ها روز خوش نمی‌بینند. شابعاتی وجود دارد که هم بانک‌ها و هم شرکتی که مالکیت دو تیم را بر عهده گرفته‌اند ضرر ده هستند که این خبر بسیار ترسناکی است. بهتر است اقتصاد دان‌ها در این مورد نظر دهند که این واگذاری سرانجام خوبی خواهد داشت یا خیر.

*استقلال ابتدای فصل با موبایل استقلال قرارداد امضا کرد که پس از جنجال‌های شرکت مشابه شاهد پاک شدنش از روی پیراهن استقلال هستیم.

وقتی شرکتی مشابه آن از مردم کلاهبرداری کرده طبیعی بود که این اتفاق رخ دهد، چرا باید از شرکت‌هایی که باعث بدبختی مردم شده اند در فوتبال حمایت شود؟ پولی که به عنوان اسپانسر هم به تیم داده آش دهان سوزی نبوده و در فوتبال این پول‌ها به چشم نمی‌آیند. در نهایت در فوتبال جایی برای تبلیغ این شرکت‌ها نیست.

منبع: خبرآنلاین

tags # استقلال سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • واکنش وحید شمسایی به حذف ژاپن از جام ملت‌ها
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است
  • دورتموند 1-1 لورکوزن: آلونسو به هیچ تیمی نمی‌بازد
  • شمس آذر به استقلال باخت، اما شمایل یک تیم بازنده را نداشت
  • ترکیب سپاهان برای جدال سرنوشت‌ساز
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت